W Tokio niedawno otwarto wystawę podczas której zaprezentowano dzieła sztuki i kreacje inspirowane zapachem Miss Dior. Fani marki mogą również odwiedzić pop-up sklep Miss Dior dedykowany nowej wodzie perfumowanej. Oprócz limitowanej linii makijażu, w sklepie prezentowana jest również sukienka haute-couture Millefiori, stworzona przez Marię Grazię Chiuri i noszona przez Natalie Portman w nowej kampanii filmowej Miss Dior.
Pop-up store to koncept sklepów zakładający tworzenie zaskakujących, unikatowych punktów, które działają tylko przez określony czas. Tego typu akcje są już znane na Zachodzie i odnoszą zamierzony efekt marketingowo, sprzedażowy. W Polsce, pop-up store jest zjawiskiem raczej nowym, ale ma ogromnym potencjał sprzedażowym. Może być także realną odpowiedzią na tzw. spadający footfall, czyli malejącą liczbę odwiedzin w centrach handlowych.
Przeczytaj również: Miss Dior Natalie Portman twarzą makijażu Forever francuskiej marki