Sklepy zostaną podzielone na kategorie według powierzchni sprzedaży. Prawdopodobnie wprowadzony będzie także model ajencji. – Chcemy zrobić kolejny krok na drodze budowania prawdziwej sieci, która będzie realną odpowiedzią na potrzeby rynku – powiedziała Marzena Gradecka, przewodnicząca Rady Nadzorczej PGD Polska. PGD jest większościowym udziałowcem sieci Drogerie Jasmin. Nie wiadomo jeszcze jakie stanowisko obejmie Paweł Chodakowski-Malkiewicz. Przez Marzenę Gradecką został przedstawiony jako wieloletni wspólnik, osoba z największym doświadczeniem w budowaniu sieci w tradycyjnej części rynku.
Paweł Chodakowski-Malkiewcz ostatnio był zaangażowany w tworzenie sieci DNC Drogeria Niskiej Ceny. Grupa Interchem, której był prezesem, (m.in. drogerie Natura, Aster i á propos) została rozwiązana 17 kwietnia 2013 roku. Drogerie Natura zostały wówczas przejęte przez banki za długi. Paweł Chodakowski-Malkiewicz, który rok wcześniej rozstał się ze spółką, został likwidatorem części jej majątku.
Drogerie Jasmin to franczyzowa sieć, do której należy obecnie ok. 220 placówek. W tym roku sieć obchodzi 5-lecie działalności pod logo Jasmin. Na zdjęciu: zarząd PGD Polska i Drogerii Jasmin.
Paweł Chodakowski-Malkiewicz buduje strategię rozwoju dla sieci Drogerii Jasmin
Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.
MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.
Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:
Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.
Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare
Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.
Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.
Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.
Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski