Francuska marka dermokosmetyczna Vichy Laboratoires, działająca na rynku od 93 lat, zorganizowała w Paryżu dwudniowe wydarzenie V.I.C (Vichy Integrative Center), by podjąć dyskusję o kompleksowym podejściu do zdrowia. W międzynarodowym evencie wzięło udział ponad 250 osób z 20 krajów.
Celem V.I.C (Vichy Integrative Center) było stworzenie przestrzeni do dyskusji o kompleksowym podejściu do zdrowia.
Edukacyjny panel “Integrative Talks" otworzył globalny prezes Vichy, Vincent Chauvière, omawiając misję marki, którą jest wspieranie w dążeniu do poprawy zdrowia skóry, niezależnie od etapu życia. Pochodząca z Polski międzynarodowa dyrektor komunikacji medycznej Vichy, Paulina Andrycz, wyjaśniła, w jaki sposób marka realizuje swoją misję w obszarze integracyjnego podejścia do zdrowia. Jessie Inchauspé, biochemiczka i autorka bestsellera Glucose Revolution, która w social mediach występuje jako @glucosegoddesl, odpowiedziała na najważniejsze pytania dotyczące zdrowia i odżywiania.Medfluencerzy: dr Mamina Turegano (dermatolożka i internistka), dr Luke J. Maxfield (dermatolog), dr Aamna Adel (dermatolożka), a także psychiatra dr Judith Joseph dzielili scenę z zespołem komunikacji medycznej Vichy, wspólnie obalając mity na temat kolagenu w pielęgnacji skóry i wypadaniu włosów.
Na paryskim wydarzeniu polską medycynę reprezentowali dr n. med. Marcin Zakrzewski, dermatolog oraz lekarz medycyny estetycznej, dr n.med. Joanna Kuschill-Dziurda, lekarka medycyny estetycznej, a także farmaceutki – Magdalena Wieliczko i Katarzyna Silczuk.Czytaj także: Dermokosmetyki na fali. Apteki rozszerzają asortyment beauty
Uczestnicy spotkania poznali także innowacje, które Vichy Laboratoires właśnie wprowadza na rynek. Wśród nich znalazło się narzędzie diagnostyczne oparte na sztucznej inteligencji z 50-krotnym przybliżeniem oraz trzema różnymi trybami oświetlenia ScalpConsult Pro, które ma za zadanie pomóc farmaceutom i dermatologom analizować osiem najczęstszych problemów związanych z włosami i skórą głowy, wesprzeć w diagnozowaniu ich i rekomendowaniu najbardziej dopasowanych do potrzeb produktów.