StoryEditor
Producenci
12.08.2024 08:00

Paraolimpijka Anastasia Pagonis i e.l.f Cosmetics w projekcie „Beauty for every eye”

Anastasia Tas Pagonis w kampanii e.l.f Cosmetics / e.l.f Beauty

Niewidoma mistrzyni świata w pływaniu Anastasia „Tas” Pagonis i amerykańska marka e.l.f Cosmetics zacieśniają współpracę. Na rynek trafił pakiet ulubionych produktów Anastasii, do których nagrała ona informacje o kosmetykach oraz wskazówki, jak ich używać.

E.l.f Cosmetics i Anastasia „Tas” Pagonis, niewidoma pływaczka paraolimpijska i rekordzistka świata, której filmy dotyczące makijażu zyskały miliony obserwujących w mediach społecznościowych, wprowadzają na rynek limitowaną kolekcję produktów, która jeszcze bardziej ma zwrócić uwagę na różnorodność i włączanie we wszystkie dziedziny życia każdą osobę, bez względu na jej ograniczenia.  

Projekt „Beauty for every eye” celebruje historię Pagonis i dzieli się jej kreatywnymi rozwiązaniami dla społeczności osób niewidomych i słabowidzących.

„Beauty for every eye” – to pakiet ulubionych kosmetyków Anastasii Pagonis – tusz do rzęs Big Mood Waterproof Mascara, błyszcząca pomadka Glossy Lip Stain w odcieniu Power Mauves oraz podkład z filtrem Skin Suntouchable Whoa Glow SPF 30 w odcieniu Sunbeam.

Kosmetyki opatrzone są kodem QR, po którego zeskanowaniu włącza się nagranie audio autorstwa Anastasii, opisujące dany produkt i zawierające wskazówki, jak go używać.  

Pakiet jest oferowany w limitowanej edycji w cenie 28 USD i można go kupić na elfcosmetics.com.

– Tas pokazuje piękną magię, która dzieje się, gdy ludzie przyjmują to, kim są, przeciwstawiają się etykietom. Na nowo definiuje to, co nieograniczone. Dążymy do tego, aby piękno było jeszcze bardziej dostępne dla każdego. Tas nadal jest naszą inspiracją, budując głębsze więzi z naszą społecznością i pokazując, że wszystko jest naprawdę możliwe – mówi Kory Marchisotto, dyrektor ds. marketingu w firmie e.l.f. Cosmetics.

–  Jestem bardzo podekscytowana współpracą z marką e.l.f, która naprawdę ceni pozytywność, inkluzywność i dostępność. Wspólnie czynimy postępy, aby branża kosmetyczna była przyjazna i wzmacniała ludzi o wszystkich umiejętnościach – skomentowała Anastasia „Tas” Pagonis.

E.l.f Cosmetics i Pagonis współpracują od czerwcu 2023 roku. „Tas” pojawiła się wcześniej w „Show Your(s)e.l.f.” – kampanii pokazującej jak wyjątkowi influencerzy wnoszą do branży kosmetycznej pozytywną akceptację różnorodności i dostrzegają piękno w całości ludzkiego doświadczenia, od przeciwności losu po triumf.

E.l.f Cosmetics ro marka należąca do e.l.f Beauty. Kosmetyki są wegańskie, posiadają certyfikaty Cruelty Free, zarówno Leaping Bunny, jak i PETA,i produkowane są w zakładach z certyfikatem Fair Trade Certified (sprawiedliwy handel). 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 22:22