Procter & Gamble dąży do realizacji swoich celów w zakresie zrównoważonego rozwoju, ogłoszonych w strategii „Ambition 2030”. Jednym z istotnych działań jest wdrożenie wymogów dotyczących monitorowania i raportowania emisji CO2 pochodzącej z transportu. W oparciu o te standardy, do 2030 roku P&G zamierza poprawić wyniki w zakresie emisji gazów cieplarnianych związanych z transportem surowców i produktów w fazie operacyjnej o 50 proc. (w stosunku do danych za rok 2020).
Aby ten cel osiągnąć firma wykorzysta bardziej efektywne i niskoemisyjne środki transportu (np. transport intermodalny oraz z wykorzystaniem paliw ekologicznych). Koncern dąży też do ciągłego zwiększania współczynnika załadunku pojazdów i optymalizacji procesów swojej sieci dostaw.
Współpracuje także z wieloma partnerami – przewoźnikami, detalistami oraz szeroko rozumianą branżą transportową, poszukując unikalnych rozwiązań, które umożliwią dostarczenie produktów firmy w efektywniejszy i bardziej przyjazny dla środowiska sposób.
P&G to właściciel wielu marek, m.in. Always, AmbiPur, Ariel, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pampers i Pantene. Prowadzi działalność w około 70 krajach.