StoryEditor
Producenci
30.08.2021 00:00

P&G sadzi drzewa i przetwarza butelki po szamponach na ławki

Herbal Essences oraz TerraCycle nawiązały partnerstwo w celu zainstalowania 20 ławek wykonanych z opakowań produktów do pielęgnacji włosów w trzech rezerwatach przyrody utrzymywanych przez The Nature Conservancy. Oprócz tego marka kosmetyczna i firma zajmująca się recyklingiem posadzą ponad 60 tys. drzew w całych Stanach Zjednoczonych.

Wiosną 2021 r. marka Herbal Essences z portfolio Procter & Gamble zobowiązała się posadzić jedno drzewo za każde dwie butelki szamponu lub odżywki z linii bio:renew zakupionej w kwietniu w sieci Walmart w USA . Celem było posadzenie 58 tys. drzew. Na koniec akcji okazało się, że cel został przekroczony i jesienią tego roku P&G posadzi w Stanach Zjednoczonych 61 329 drzew.  

Akcja jest częścią programu TNC Plant a Billion Trees, którego celem jest posadzenie miliarda drzew na całej planecie. Ma to ograniczyć skutki zmian klimatycznych, w efekcie których zmniejsza się obszar zadrzewienia na Ziemi. W samych Stanach Zjednoczonych powierzchnia zadrzewienia zmniejszyła się o 104 milionów akrów w latach 2001-2020.

Co więcej, dzięki partnerstwu marki Herbal Essences i TerraCycle, na rzecz trzech rezerwatów przyrody: Independence Lake Preserve w Kalifornii, Edge of Appalachia Preserve System w Ohio oraz Morgan Swamp Preserve w Ohio zostanie przekazanych 20 ławek stworzonych z opakowań produktów do pielęgnacji włosów pochodzących z recyklingu. P&G chce w ten sposób zachęcić do spędzania czasu na świeżym powietrzu i cieszenia się naturą.

– Rośliny stanowią podstawę wszelkiego życia na Ziemi, a odnowa jest konieczna do utrzymania bioróżnorodności – powiedziała Rachel Zipperian, starszy naukowiec Herbal Essences.  – Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z TerraCycle i The Nature Conservancy, aby realizować projekty, które bezpośrednio poprawiają środowisko naturalne i pozwalają społeczeństwu cieszyć się nim.

Procter & Gamble zapewnia też, że konsumenci nadal mogą wywierać pozytywny wpływ na planetę poprzez recykling pustych opakowań w ramach programu Recyklingu Herbal Essences oraz Herbal Essences Aerosol Recycling. Butelki przekazane w ramach tych programów zostaną uratowane przed wysypiskami i przetworzone na nowe produkty, w tym m.in. na ławki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 23:22