Platforma „Lead with Love”, w Polsce obecna pod hasłem #DziałajMYRazem, to kontynuacja światowych wysiłków P&G na rzecz społeczności, równości i integracji oraz ochrony środowiska prowadzonych przez firmę od wielu lat. W Polsce firma oraz jej marki od początku swojej obecności w kraju, zrealizowały wiele projektów, odzwierciedlających wszechstronne zaangażowanie P&G w niesienie pomocy.
– Jako P&G czujemy się silnie związani ze społecznościami, w których żyjemy i pracujemy. Dlatego działamy w obszarach, które wymagają uwagi i w których możemy, jako firma, mieć rzeczywisty, pozytywny wpływ. W tym celu wykorzystujemy zasięg naszej firmy oraz siłę naszych marek, by wspólnie z naszymi partnerami i pracownikami podejmować działania, które mogą przynosić realne zmiany w naszym otoczeniu. Wierzymy, że działania, które realizujemy w ramach kampanii „#DziałajMYRazem” pozwolą wesprzeć lokalne społeczności, ograniczyć wpływ na środowisko, a także eliminować nierówności społeczne – mówi Małgorzata Mejer, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej P&G w Europie Centralnej.
W ciągu ostatniego roku, P&G zrealizowało w Polsce kilkanaście inicjatyw, dzięki którym lokalne społeczności, w tym dzieci, otrzymały potrzebne wsparcie. Firma koncentruje swoje zaangażowanie na trzech aspektach: wpływ na środowisko naturalne i przeciwdziałanie globalnym zmianom klimatycznym, wpływ na społeczeństwo. Działania społeczne w P&G to jednak nie tylko domena firmy. W jej strukturach działa wielu wolontariuszy, którzy łączą swoje siły z przedsięwzięciami firmy, by wspomagać tych, którym pomoc jest najbardziej potrzebna. Firma prowadzi też szereg działać na rzecz równości. Walczy między innymi z wykluczeniem menstruacyjnym.
Przeczytaj również: Procter & Gamble realizuje swoje postanowienia na rzecz klimatu i zachęca konsumentów do podobnych działań