
– Wierzymy, że nasze marki umożliwiają i inspirują odpowiedzialną konsumpcję, między innymi dzięki temu, że pozwalają na bardziej ekonomiczne używanie prądu i wody, wydłużają żywotność tkanin, a do produkcji ich opakowań wykorzystywane są poużytkowe tworzywa sztuczne pochodzące z recyklingu – powiedziała Geraldine Huse, CEO i prezes zarządu P&G w Europie Centralnej, podczas obrad okrągłego stołu na temat działań na rzecz klimatu i celu zrównoważonego rozwoju ONZ nr 12. Obrady zatytułowane „Wpływ na zrównoważoną i odpowiedzialną konsumpcję” zgromadziły przedstawicieli organizacji naukowych, rządowych i pozarządowych oraz przedstawicieli biznesu. Celem spotkania było znalezienie odpowiedzi na pytanie, jak spowolnić wzrost globalnej temperatury i jaką rolę w tym procesie może odegrać zrównoważona konsumpcja.
Konkretne działania P&G, o których mówiła Geraldine Huse to ograniczenie emisji gazów cieplarnianych związanych z funkcjonowaniem firmy, pomoc konsumentom w zmniejszaniu emisji gazów cieplarnianych, dzięki wykorzystaniu innowacyjnych i bardziej przyjaznych środowisku produktów, takich jak Ariel czy Fairy, które pozwalają na zmniejszenie zużycia prądu i wody, a także tworzenie partnerstw z różnorodnymi podmiotami, mających na celu wspólne działanie na rzecz ograniczenia emisji.