Business News Australia podaje, że marka Voost dołącza do zestawu marek oferowanych przez Procter & Gamble, takich jak Oral-B, Tampax, Braun, Head & Shoulders, Olay i Old Spice.
Tym samym uzupełni ofertę zdrowotną P&G, na którą składają się produkty Vicks na przeziębienie, grypę i kaszel oraz suplementy diety Metamucil.
– Witaminy, minerały i suplementy diety to jedna z największych i najszybciej rozwijających się kategorii farmaceutyków dostępnych bez recepty i pozostaje ważnym segmentem dla P&G – powiedział Paul Gama, prezes P&G ds. produktów zdrowotnych, cytowany przez businessnewsaustralia.com.
Portal przypomina, że marka Voost została założona w Melbourne w 2013 roku przez Toma Siebela, byłego dyrektora zarządzającego firmy Sakata, produkującej krakersy ryżowe, oraz Jasona Schera, szefa firmy Kruger. Popularność zyskała dzięki szerokiej gamie rozpuszczalnych tabletek witaminowo-mineralnych, które mają na celu poprawę wydajności, energii i ogólnego stanu zdrowia.
– Koncentrując się na składnikach, smaku i designie, opracowaliśmy jeden z największych asortymentów musujących preparatów na świecie i obecnie jesteśmy wiodącą marką musujących suplementów w Australii z silną bazą klientów w kraju i za granicą – mówi Tom Siebel.
I dodaje, że wierzy, iż P&G podniesie markę na nowy poziom i umożliwi firmie Voost dotarcie na dalsze rynki, co spowoduje silny, trwały jej wzrost w nadchodzących latach.