Współpraca giganta kosmetycznego z gigantem technologicznym łączy linię produktów do pielęgnacji skóry Estee Lauder Night-time Expert z technologią sztucznej inteligencji firmy Google. Umożliwia ona konsumentom tej marki kosmetycznej testowanie, uczenie się i angażowanie w produkty, jak również ich zakup.
– Rozpoczęcie współpracy z Estee Lauder i Google jest ekscytującym przykładem tego, jak odziały firmy Estee Lauder z Wielkiej Brytanii i Irlandii nieustannie dostosowują się do zmieniających się preferencji dzisiejszych konsumentów kosmetyków i oferują prawdziwie innowacyjne zakupy – powiedziała Lesley Crowther, wiceprezeska ds. Consumer Engagement & Retail z The Estee Lauder Companies UK & Ireland.
Indywidualne doświadczenie konsumenta to, zdaniem ekspertów rynku beauty, jeden z głównych trendów spersonalizowanej urody. Konsument coraz bardziej odchodzi od podejścia "jeden rozmiar dla wszystkich", natomiast preferuje produkty i usługi dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb i poszukuje personalizacji doświadczeń w swoim codziennym życiu.