StoryEditor
Producenci
03.02.2023 00:00

Oriflame z dwoma medalami w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2023

Linia NovAge Skinrelief otrzymała srebrny medal w kategorii Kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy dla kobiet, a Wody woda perfumowana Possess Absolute medal brżowy w kategorii: Wody toaletowe i perfumowane / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Firma Oriflame zdobyła dwa medale – srebrny w kategorii: Kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy dla kobiet oraz brąz w kategorii: Wody toaletowe i perfumowane. Produkty wskazali konsumenci w ogólnopolskim badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2023.

Głosami konsumentów biorących udział w badaniu "Najlepszy Produkt Wybór Konsumentów 2023", linia NovAge Skinrelief otrzymała srebro, a Woda perfumowana Possess Absolute brąz.

 

WK: Jaką wartość ma dla Państwa nagroda przyznana przez Konsumentów w badaniu "Najlepszy Produkt Wybór Konsumentów 2023"?

Jolanta Bigus, dyrektor marketingu, Oriflame Polska: Wyróżnienie naszych produktów, linii NovAge Skinrelief oraz wody perfumowanej Possess Absolute w badaniu Najlepszy Produkt 2023 ma dla nas ogromne znaczenie i jest pozytywnym dowodem na to, że kosmetyki Oriflame są doceniane przez konsumentów – a to jest dla nas najważniejsze. Ta obiektywna opinia jest niezwykle cenna, ponieważ stanowi potwierdzenie sympatii odbiorców do marki.

Od 55 lat umożliwiamy ludziom z różnych zakątków świata celebrowanie swojego naturalnego piękna i cieszymy się, że nasze kosmetyki są skuteczne, nowoczesne i chętnie używane. Zamierzamy kontynuować ten kierunek i nadal dostarczać naszym klientom wysokiej jakości asortyment, który stanie się niezbędnikiem ich kosmetyczek –

 

Jak chcą Państwo wykorzystać znak w komunikacji marketingowej nagrodzonego produktu?

Zamierzamy celebrować sukces naszych produktów, wykorzystując znak Najlepszy Produkt 2023 na oficjalnej stronie internetowej Oriflame, naszym Katalogu drukowanym, który nadal dociera do wielu konsumentów, a także w komunikacji w mediach społecznościowych. Chcemy szeroko chwalić się i komunikować wyróżnienie w tym plebiscycie, ponieważ jest to niewątpliwie dowód na to, że kosmetyki Oriflame są jednymi z najchętniej wybieranych produktów na rynku, a także częścią rutyny pielęgnacyjnej wielu Polek i Polaków. 

NovAge Skinrelief – na ratunek wrażliwej skórze!

 

 

Każdego dnia skóra starzeje się. Ten proces sprawia, że również staje się coraz bardziej wrażliwa i delikatna. Dodatkowo zewnętrzne czynniki mogą znacznie przyspieszyć jej negatywną przemianę. Zanieczyszczenia, promieniowanie UV czy nieodpowiednie składniki kosmetyczne to niechciani wrogowie, którzy potrafią wpłynąć na kondycję cery. Jak ją ochronić, aby jak najdłużej zachowała młodość, promienność i delikatność?

Marka Oriflame długo i dokładnie pracuje nad swoimi kosmetykami. Każdy skład jest starannie dopracowany, a składniki dobierane są tak, aby produkt był jak najbardziej naturalny i pomocny w działaniu. Specjalistyczna linia NovAge to zaawansowane naukowo kosmetyki pielęgnujące cerę.  Każda powstała seria opiera się na innowacyjnych technologiach z branży beauty. Oprócz nauki, wykorzystywane są również elementy pochodzące z roślin jak ekstrakty z roślinnych komórek macierzystych, które przynoszą skuteczne efekty.

Tym razem marka Oriflame prezentuje najnowszą linię kierowaną do skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień. NovAge Skinrelief to pięć produktów o działaniu kojącym i przeciwstarzeniowym. Stworzone w oparciu o technologię Ultra Calm, która łagodzi wszelkie objawy reaktywnej skóry. Do tego aktywny składniki jakim jest DermaLift czyli substancja zbliżona do retinolu – delikatna, ale bardzo skuteczna. Kosmetyki z tej linii stworzone są z myślą o cerze niezmiennie narażonej na szkodliwe zanieczyszczenia. Technologia 3D Pollution Guard brzmi skomplikowanie, ale w rzeczywistości działa cuda tworząc powłokę, niczym ochronna druga skóra.
Połączenie tych składników przynosi efekt w postaci nie tylko redukcji podrażnień, ale również widocznym zmniejszeniu zmarszczek i uelastycznieniu skóry.

Formuły produktów NovAge Skinrelief nie zawierają składników potencjalnie wywołujących reakcje skórne i są zamknięte w higienicznych opakowaniach z pompką, by zminimalizować użycie konserwantów.

NovAge Skinrelief przyniesie radość ze zdrowej i młodo wyglądającej skóry w każdym wieku.

Każda kobieta ma w sobie boginię! Odkryj ją z nowym zapachem Possess Absolute

W wielu kulturach boginie były przedstawione jako kobiety o nadprzyrodzonych zdolnościach. Istoty, które nie tylko oczarowywały swoim pięknem, ale również mądrością i niezwykłą siłą. Marka Oriflame pragnie, aby każda kobieta dostrzegła te cechy w sobie i uwierzyła w swoją wartość. Rozwiązanie ukryła w szklanym flakonie nawiązującym do rzymskiej bogini miłości – Wenus.

Wenus była ucieleśnieniem piękna i namiętności oraz symbolem wzrostu i cyklicznego porządku w naturze. Utożsamiana z wiosenną porą i budzącą się do życia roślinnością. Jej postać stała się inspiracją do najnowszego zapachu marki Oriflame – Possess Absolute. To nowa odsłona dobrze znanych perfum Possess, jednak w bardziej hipnotyzującym wydaniu. Esencjonalna mieszanka pokazuje złożoność i piękno natury kobiecej. Zaledwie kilka kropel perfum oczaruje wszystkich, gdy tylko dotknie skóry.

Kompozycja zapachowa jest niezwykle kobieca. Posiada zarówno intensywne akordy drzewne, jak i słodkie nuty pochodzące z owoców. Mocno wonne kwiaty osmantusa zostały połączone z soczystym i lśniącym granatem, tworząc magnetycznie kuszącą aurę. Ten owoc nie bez powodu został sercem zapachu. Symbolizuje niezwykłą wewnętrzną moc i piękno. Nikt nie będzie w stanie się im oprzeć. 

Warto zwrócić uwagę na szklany flakon, który jest kultowym projektem. W nowym wydaniu został odświeżony poprzez nadanie mu bardziej kobiecego designu. Opakowanie posiada innowacyjne i wygodne zamknięcie bez zatyczki. Wystarczy odpowiednio przekręcić dozownik i cieszyć się głębią zapachu.

Perfumy Possess Absolute będą idealną propozycją na prezent z okazji Dnia Kobiet. Dla mamy, babci czy najlepszej przyjaciółki. Pozwolą na obudzenie w sobie bogini i uwierzenie w swoją wewnętrzną siłę. Nie ma nic piękniejszego niż pewna siebie kobieta.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 12:10
L‘Oreal ze wzrostami po I. kwartale 2025 – mimo trudności na amerykańskim rynku
L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej i innowacjomIG lorealgroupe

L‘Oreal poinformował o 3,5-procentowym wzroście sprzedaży w pierwszym kwartale. Wynik ten przewyższył prognozy, uwzględniające wolniejsze wzrosty. Mocny popyt na kremy do twarzy i perfumy w Europie pomógł poprawić wyniki w obliczu trudnych warunków w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa kosmetyczna, do której należą m.in. marki Maybelline Makeup i Kiehl‘s Skincare, odnotowała sprzedaż na poziomie 11,7 mld euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025.

L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej, obejmującej szampony marek masowych, ekskluzywne perfumy Valentino oraz dermokosmetyki CeraVe.

Ostatni rok cechował się jedna spowolnieniem wzrostu, na co wpłynęły wzrosty kosztów spowodowane inflacją, a także zaostrzenie się konkurencji na rynku chińskim w kategorii pielęgnacji skóry i dermokosmetyków.

Zdaniem CEO firmy, Nicolasa Hieronimusa, rynek amerykański okazał się w pierwszym kwartale "bardziej wymagający, niż się spodziewano". Hieronimus zaznaczył przy tym, że sytuacja na rynku chińskim okazała się nieco lepsza od prognozowanej.

Jak informowała kilka dni temu grupa LVMH, należąca do niej sieć Sephora odnotowała wolniejszy wzrost w I. kwartale w USA. Na osłabienie wpłynęła konkurencja ze strony tańszych ofert na Amazon.

L‘Oreal obawia się również strat na rynkach, dotkniętych cłami prezydenta Donalda Trumpa. Koncern planuje jednak "napędzać wzrost i zarządzać swoim rachunkiem zysków i strat, aby zrównoważyć wpływ podwyżek ceł – z korzyścią dla marży brutto".

Francuski koncern zapowiada, że zamierza poprawiać swoje wyniki na globalnych rynkach kosmetycznych i kontynuować rozwój pomimo obecnych napięć gospodarczych i geopolitycznych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
22.04.2025 14:59
Ceny perfum w USA wzrosną o 6-7 proc. – to odpowiedź Interparfums na cła Trumpa
Jimmy Choo jest marką perfum, przynoszącą koncernowi Interparfums największe dochody   IG interparfums_official

Interparfums, producent perfum z Francji, planuje podniesienie cen swoich produktów na terenie USA 6 do 7 proc. już od 1 sierpnia. To odpowiedź na nałożenie 10-procentowych ceł na towary importowane. Interparfums ma w swoim portfolio perfumy kilku globalnym marek modowych, takich jak Coach, Jimmy Choo, Montblanc i Lacoste.

Nie przeprowadziliśmy jeszcze dokładnych obliczeń, ale myślę że w tym roku poniesiemy dodatkowe wydatki w granicach od 5 do 6 milionów euro – zapowiedział dyrektor generalny Interparfums Philippe Benacin podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Paryżu.

Obecnie Stany Zjednoczone są dla Interparfums największym rynkiem, przynoszącym w 2024 roku 38 proc. całkowitych przychodów firmy. Jak dodał też Benacin, firma pomimo przewidywanego wpływu ceł miała w USA “bardzo mocny pierwszy kwartał”. Oficjalne wyniki Interparfums za pierwszy kwartał zostaną opublikowane 24 kwietnia.

Benacin potwierdził ponadto odnowienie umowy licencyjnej z amerykańską marką Coach, obowiązującej do 2031 roku. W 2024 roku perfumy marki Coach wygenerowały dla Interparfums 43 mln euro zysków ze sprzedaży, co czyni je jedną z najlepiej sprzedających się licencji grupy po Jimmy Choo, która przyniosła 56,3 mln euro.

Ogółem Interparfums odnotowało 10-procentowy wzrost zysku netto w 2024 roku.

Czytaj też: Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2025 23:08