Oriflame Germany obchodzi swoje pierwsze urodziny, świętując rok działalności na niemieckim rynku. To interesujący okres w historii firmy, który znamionuje jej rosnący wpływ i sukces na tym konkurencyjnym rynku. W ciągu tego pierwszego roku Oriflame zdołało zbudować silną obecność i zdobyć zaufanie klientów, oferując produkty z zakresu pielęgnacji skóry, makijażu, wellness i biżuterii.
- powiedziała Lilian Facht, która obecnie pracuje w centrali Oriflame Germany w Medienhafen w Düsseldorfie.Według firmy, sukces ten jest wynikiem stabilnego i zdrowego rozwoju, który obejmuje ekspansję z obszaru metropolitalnego w Düsseldorfie na wszystkie kraje związkowe. W październiku bieżącego roku firma osiągnęła rekordowy miesiąc z wieloma nowymi dziennymi osiągnięciami. To wyjątkowe, zwłaszcza że działają na konkurencyjnych rynkach. Głównym źródłem zdobywania punktów jest ich bogata historia. Firma podkreśla w komunikatach swoją "szwedzką drogę", która opiera się na wykorzystaniu składników najwyższej jakości oraz na traktowaniu partnerów marki jako najcenniejszego aktywa.
Czytaj także: Oriflame przekazuje darowiznę na rzecz SOS Wioski Dziecięce w Maroku w związku z trzęsieniem ziemi