StoryEditor
Producenci
04.07.2023 00:00

OnlyBio wyprodukuje kosmetyki zaprojektowane przez użytkowników TikToka

Marka Only Bio oddała projektowanie czterech linii kosmetycznych w ręce TikTokerów / fot. materiały prasowe
Marka OnlyBio wyprodukuje kosmetyki według projektów wybranych przez użytkowników Tik Toka. Wskażą oni wygląd etykiet, wybiorą zapachy i wymyślą nazwy czterech linii kosmetycznych. Autorzy najciekawszych prac zobaczą kosmetyki ze swoim nickiem na półkach drogerii Rossmann. Sieć jest partnerem konkursu, który wystartował 3 lipca i potrwa przez kolejne trzy tygodnie.

Marka Ony Bio ogłosiła konkurs dla użytkowników Tik Toka, w którym przez trzy tygodnie będą oni wybierać swoje typy etykiet, zapachów oraz nazwy przyszłych kosmetyków. Już teraz marka na swoim kanale zaprezentowała trzy wizualizacje etykiet dla jednej z linii kosmetycznej (inspirowanej ulubionymi napojami), z których uczestnicy mają za zadanie wybrać jeden wzór. Zwycięży ten, który uzyska największą liczbę aktywności i sympatię. 

W kolejnym zadaniu tiktokerzy wybiorą zapachy kosmetyków. Ostatnim elementem zabawy będzie zaproponowanie nazw poszczególnych produktów. OnlyBio wybierze 120 najciekawszych zgłoszeń. Ich autorzy znajdą swój nick na opakowaniach kosmetyków (które będą do nabycia w Rossmannie) i otrzymają zestawy kosmetyków. Czworo szczęśliwców otrzyma też nagrodę w postaci smartfona IPhone 14 Pro.

– Po raz pierwszy w Polsce społeczność internetowa będzie miała wpływ na tworzenie całej linii produktów kosmetycznych. Nasi obserwatorzy często piszą do nas z propozycjami zapachów czy konkretnych produktów. To nas skłoniło do oddania naszej limitowanej linii w ich ręce. Podjęliśmy się tego wyzwania razem z naszym partnerem – drogeriami Rossmann – mówi Joanna Wierzbicka, dyrektor marketingu OnlyBio.life.

Konkurs będzie promowany przez influencerów beauty oraz wspierany przez popularne serwisy internetowe. Cała akcja potrwa trzy tygodnie. Następnie OnlyBio.life wyprodukuje kosmetyki według finalnych projektów wybranych przez społeczność Tik Toka. Zaprojektują oni cztery linie inspirowane ulubionymi napojami, słodyczami, wakacyjnym vibem oraz zwierzątkami z TikToka. Produkty będzie można kupić od września w drogeriach Rossmann w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 23:10