Po wprowadzeniu na rynek linii L6 i NutriBridge, opartych na biotechnologii autorstwa Onion Global, Dr.cekino okazało się być najnowszym elementem w szybko rozwijającej się kategorii kosmetyków light medical. Jest to kategoria, która oferuje nieinwazyjne opcje kosmetyczne. Produkty z serii Dr.cekino integrują zaawansowane technologie, dzięki którym codzienna pielęgnacja skóry jest wygodna, bezpieczna i skuteczna.
Cong (Kenny) Li, założyciel i dyrektor generalny Onion Global, skomentował: „Marka Dr.cekino zapewnia rozszerzone możliwości pielęgnacji skóry wrażliwej w ramach całej codziennej pielęgnacji skóry, w tym kremu pod oczy, kremu nawilżającego i esencji. Dzięki głębszemu zrozumieniu skutecznych procedur pielęgnacji skóry, suplementacja kolagenem stała się skutecznym narzędziem w walce ze starzeniem się."
Misją spółki jest bycie inkubatorem i dystrybutorem marek lifestylowych dla młodych konsumentów i konsumentek. Platforma Onion Global oferuje zintegrowane rozwiązania do opracowywania, wprowadzania na rynek i dystrybucji nowych i inspirujących markowych produktów, tym samym zmieniając styl życia zakupów i kulturę konsumencką w Chinach. Onion Global Limited jest notowana na nowojorskiej giełdzie od maja 2021 roku.
Czytaj także: Max Factor China rozpoczyna współpracę z LABELHOOD Fashion Incubation Community