StoryEditor
Producenci
08.03.2021 00:00

Olivia Plum, nowe linie kosmetyków dla każdej kobiety

Olivia Plum Naturally with Love – tak brzmi hasło marki – krótkie, proste i przejrzyste kompozycje powstały w oparciu o starannie wyselekcjonowane składniki. Jest to polska marka stworzona przez Annę Śliwińską. Rok 2021 firma rozpoczęła od wprowadzenia nowego produktu – nawilżającej esencji tonizującej DASH. Tonik dostępny jest w różnych zestawach, które idealnie sprawdzą się na Dzień Kobiet.

Odprężające, pielęgnujące skórę codzienne rytuały są możliwe dzięki różnorodnym zestawom kosmetyków. Starannie dobrane preparaty wraz z dołączonymi  akcesoriami, takimi jak roller do twarzy czy szczotka do masażu ciała, tworzą kompletny zestaw do porannych lub wieczornych zabiegów domowego SPA.

Miłość do podróży i natury stała się impulsem do powstania marki Olivia Plum, tworzącej kosmetyki naturalne o najwyższej jakości. Krótkie, proste i przejrzyste kompozycje powstałe w oparciu o starannie wyselekcjonowane składniki wchodzą w skład zestawów do codziennego rytuału pielęgnacyjnego – mówi Anna Śliwińska, założycielka Olivia Plum.

Nowości z oferty Olivia Plum są wprowadzane z myślą o różnych potrzebach kobiet. Nawilżająca esencja tonizująca DASH stanowi pierwszy etap w codziennej pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu. W skład produktu wchodzi odpowiadający za nawilżenie skóry niskocząsteczkowy kwas hialuronowy, działająca tonizująco woda różana i aloesowa, zielona herbata o cechach antyoksydacyjnych i przeciwzapalnych oraz kompleks pre- i probiotyków, które wspierają mikrobiom skóry.

Debiutancka seria naturalnych toników do twarzy, to kosmetyki nad którymi bardzo długo pracowaliśmy. Udało nam się zachować maksymalnie krótki skład, zachowując jednocześnie prawdziwą moc składników, dzięki temu poprawi się kondycja skóry oraz powróci jej równowagę i witalności – wyjaśnia Anna Śliwińska.

Po zastosowaniu toniku, skóra jest świeża i gładka w dotyku. Wzmacnia działanie kolejnych kroków pielęgnacji. Tonik sprzedawany jest w szklanej butelce o pojemności 100 ml w cenie 59 zł. Można go kupić pojedynczo lub nabyć w zestawie prezentowym. Beauty Box Audrey (w cenie 109 zł) przeznaczony jest do porannej pielęgnacji skóry twarzy. W skład zestawu wchodzi mini wersja toniku DASH oraz roller do masażu twarzy wykonany ze 100% naturalnego jadeitu zwanego także „kamieniem młodości”. Kolejny zestaw prezentowy, Rytuał Nawilżający (229 zł) zawiera pełnowymiarową wersję esencji DASH, jadeitowy roller oraz bestseller marki: nawilżające serum DRIP.

Oprócz zestawów z tonikiem DASH, Olivia Plum oferuje także Beauty Boxy Coco i Grace (nazwane na cześć znanych i silnych kobiet), które, pięknie opakowane, stanowią idealny upominek. Zestaw prezentowy Coco, w zależności od wybranej opcji, składa się z rollera do masażu twarzy z jadeitu lub różowego kwarcu oraz serum. Z kolei w 2 wariantach zestawu prezentowego Grace można znaleźć roller, gua sha, olejek do masażu i próbki serum. Każdy z boxów jest doskonałym wstępem do rozpoczęcia domowego rytuału pielęgnacyjnego dla Ciebie lub bliskiej Ci kobiety.

Zestawy prezentowe można kupić na stronie: www.oliviaplum.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
15.01.2025 00:04
Antybakteryjne pędzle do makijażu. Czy naprawdę są skuteczne?
Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzlifot. IG morphebrushes

Marka Morphe wypuściła na rynek serię pędzli do makijażu, które mają właściwości antybakteryjne dzięki zastosowanym jonom srebra. Czy i jak długo są one skuteczne?

Założona w Los Angeles w 2008 roku firma sprzedała do tej pory blisko 50 mln sztuk pędzli do makijażu, chwalonych za bardzo dobrą, profesjonalną jakość i przystępne ceny. Marka zyskała też dużą popularność dzięki współpracy z amerykańskimi beauty-influencerami. 

Czytaj też: Top 10 marek kosmetycznych w social mediach w 2024 roku

Teraz, po 16 latach działalności, Morphe wprowadził na rynek nową serię „Morphe Brushes Reimagined” – czyli pędzle stworzone zupełnie na nowo, w sposób innowacyjny, ale na bazie dotychczasowych doświadczeń.

Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzli, wyłonionych z ponad 600 testowanych prototypów. Pędzle zostały nie tylko przeprojektowane i przetestowane pod kątem wytrzymałości i odporności na zużycie – strzępienie się, deformację czy wypadanie włosia. Co ważne, nowe modele zostały wykonane z wegańskiego włosia, wzbogaconego jonami srebra, posiadającymi właściwości antybakteryjne.

Jony srebra to technologia antybakteryjna, z stosowana w różnych branżach. Maleńkie cząsteczki przebijają się przez ściany komórkowe bakterii, hamując ich zdolność do przetrwania, a tym samym namnażania i powodowania problemów skórnych (np. trądziku).

Włosie pędzli, dzięki wzbogaceniu jonami srebra, jest w stanie ograniczyć bakterie o 99,9 proc. – zapewnia Morphe, podkreślając, że wynik ten został potwierdzony przez rygorystyczne testy i niezależne, globalnie akredytowane laboratorium kliniczne.

Jak długo pędzle utrzymują swoje działanie antybakteryjne? Zdaniem producenta, ten czas może być różny w zależności od sposobu użytkowania pędzla. Przy użytkowaniu standardowym jony srebra pozostają skuteczne przez okres około jednego roku. Morphe zaleca (szczególnie w przypadku częstego użytkowania pędzli) ich regularne czyszczenie, a także wymianę co 12-18 miesięcy. Czyszczenie pędzla pomaga w usunięciu nagromadzonych resztek makijażu i brudu, a to pomaga też wydłużyć “życie” pędzla, a także pomoże w dbaniu o zdrową skórę.

W Polsce sprzedaż pędzli i kosmetyków marki Morphe prowadzi sieć Douglas.

Czytaj też: Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Omnichannelowa strategia sprzedaży daje większą niezależność od krótkoterminowych trendów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.01.2025 16:08
Włosomaniacka marka Dabur prognozuje niewielki wzrost przychodów w IV kwartale
Dabur

Dabur, jeden z największych producentów produktów ajurwedyjskich w Indiach, zapowiedział umiarkowany wzrost przychodów w czwartym kwartale 2024 roku. Firma spodziewa się stabilizacji zysków operacyjnych, mimo wyzwań związanych z rosnącymi kosztami surowców i spadkiem popytu na rynku FMCG.

Dabur, czołowy producent produktów ajurwedyjskich, poinformował, że w okresie od października do grudnia 2024 roku spodziewa się wzrostu przychodów na poziomie niskich jednocyfrowych wartości procentowych. Jednocześnie firma przewiduje, że jej zysk operacyjny pozostanie na stabilnym poziomie. Według raportu opublikowanego przez agencję Reuters, segment zdrowia Dabur nie odnotuje wzrostu, natomiast działy pielęgnacji osobistej i środków do domu mogą liczyć na wzrost sprzedaży w średnich i wysokich jednocyfrowych wartościach procentowych.

Sytuacja Dabur odzwierciedla szersze wyzwania stojące przed branżą FMCG w Indiach. Najwięksi producenci dóbr szybkozbywalnych w kraju zmagają się ze spadkiem popytu wynikającym z silnej deflacji oraz rosnących kosztów surowców. Rosnące ceny surowców wpływają negatywnie na rentowność, co zmusza przedsiębiorstwa do poszukiwania oszczędności i dostosowywania strategii cenowych. Dabur podkreślił, że mimo trudnej sytuacji rynkowej, zauważa stopniowe odbicie popytu na obszarach wiejskich, co częściowo kompensuje presję kosztową.

Aby zrównoważyć rosnące koszty produkcji, Dabur wdrożył działania oszczędnościowe w innych obszarach działalności oraz podniósł ceny wybranych produktów. Takie podejście pozwala firmie utrzymać stabilność finansową mimo trudnych warunków rynkowych. W obliczu globalnych wyzwań gospodarczych, strategia Dabur może okazać się kluczowa dla dalszego wzrostu i umocnienia pozycji na rynku.

W Polsce marka Dabur jest najbardziej rozpoznawalna dzięki olejkowi Dabur Amla, który zdobył popularność za sprawą społeczności włosomaniaczek. Produkt ten, oparty na ajurwedyjskich recepturach, stał się cenionym kosmetykiem do pielęgnacji włosów, szczególnie wśród osób poszukujących naturalnych sposobów na ich wzmocnienie i regenerację. Dzięki rekomendacjom w mediach społecznościowych oraz na blogach zajmujących się pielęgnacją włosów, olejek Dabur Amla zyskał status kultowego produktu w segmencie naturalnej pielęgnacji, co przyczyniło się do zwiększenia rozpoznawalności marki Dabur na polskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. styczeń 2025 05:36