Marka szczotek do włosów Olivia Garden wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję modelu Fingerbrush. Neon Pink i Neon Purple promować będą akcję Róż po zdrowie. Za jej pośrednictwem producent edukuje społeczność fryzjerów i włosomaniaczki o potrzebie regularnych badań ginekologicznych, wykorzystując zasięgi mediów społecznościowych i współpracując z twórcami internetowymi.
Kampania nie tylko ma charakter uświadamiający, ale stanowi także realne wsparcie finansowe Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Marka przekazała do tej pory ponad 162 tys. zł darowizny na rzecz polskiej organizacji, która od trzech dekad działa na rzecz kobiet z rakiem piersi. Podczas tegorocznej odsłony Róż po zdrowie planuje zgromadzić dodatkowo 50 tys. zł ze sprzedaży limitowanej edycji szczotek.
Szczotka do włosów Olivia Garden Fingerbrush w wersji Neon Pink oraz Neon Purple kosztuje 69,90 zł. Ma specjalnie profilowany kształt (dzięki któremu lepiej masuje skórę głowy) oraz antystatyczne kolce ze 100 proc. włosiem z dzika.