StoryEditor
Producenci
27.02.2020 00:00

Olay: nie będziemy retuszować naszych kampanii reklamowych

Należąca do  Procter & Gamble marka produktów do pielęgnacji skóry Olay zobowiązała się do zaprzestania retuszowania zdjęć w swoich kampaniach reklamowych do końca przyszłego roku.

Olay twierdzi, że jest pierwszą amerykańską marką produktów do pielęgnacji skóry, która przyjęła taką zasadę.

- Kobiety nieustannie stają w obliczu sprzecznych oczekiwań dotyczących wyglądu zewnętrznego. Olay zobowiązuje się do całkowitej eliminacji retuszowania skóry we wszystkich swoich reklamach do 2021 roku -  takie zobowiązanie marka opublikowała na swojej stronie internetowej.

- Jestem niezmiernie dumna z bycia częścią obietnicy Olay. Jako matka dwóch dziewczynek rozumiem znaczenie bycia autentycznym wzorem do naśladowania w każdym znaczeniu tego słowa. Marka Olay jest orędowniczką kobiet. Uwielbiam patrzeć, jak wykorzystują swoją ogromną platformę, aby inspirować kobiety na całym świecie do autentycznego i bezbolesnego życia - wyznała ambasadorka marki Busy Philipps.

Jako firma, która wspiera postawę równości, to kolejny naturalny krok dla Olay, aby zaprezentować kobietom bardziej realistyczny obraz kobiecego ciała.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.11.2024 15:00
Interaktywne zakupy w 3D owocem współpracy Benefit Cosmetics z Obsess
Benemart - wirtualny sklep Benefit stworzony w klimacie gierfot. benefitcosmetics.com

Benefit Cosmetics nawiązało współpracę z firmą Obsess, aby stworzyć swoją pierwszą wirtualną platformę zakupową w 3D – Benemart. To interaktywna przestrzeń cyfrowa, wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, skierowana do młodszego pokolenia, w szczególności do generacji Z.

Wirtualna platforma zakupowa Benemart, stworzona przez Benefit Cosmetics i Obsess, umożliwia testowanie produktów za pomocą technologii wirtualnego makijażu, korzystanie z opcji zakupów grupowych w czasie rozmów w czasie rzeczywistym z przyjaciółkami, personalizowanie swoich avataryów dzięki makijażowi i strojom inspirowanym produktami Benefit, a także korzystanie z gier pozwalających na wygranie zniżek. Dostępne są też quizy rekomendujące idealne produkty oraz loterie z nagrodami. Wszystko to sprawia, że zakupy stają się bardziej interaktywne i przypominają doświadczenie znane z gier wideo.

– Wiemy, że większość młodych klientów i klientek postrzega gry jako nową formę społeczności. Dlatego tak ważne jest, aby marki, takie jak Benefit, inwestowały w inicjatywy handlowe, które zmieniają tradycyjną stronę internetową w pełnoprawną grę wideo – powiedziała Neha Singh, dyrektorka generalna firmy Obsess.

Czytaj też: Urban Decay organizuje wirtualną premierę makijaży w Roblox

Benemart działa na terenie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji. Wirtualny sklep oferuje m.in. wyjątkową kolekcję świątecznych zestawów upominkowych, w tym produkty inspirowane codziennymi artykułami spożywczymi takimi jak czekolady, przekąski czy konserwy. W asortymencie znalazły się również bestsellerowe produkty marki, takie jak kosmetyki do brwi, tusze do rzęs czy bazy pod makijaż.

–  Zabawa i dobra atmosfera są wpisane w nasze DNA, dlatego wprowadzenie elementów rozrywkowych, aby ożywić naszą kolekcję świąteczną, było naturalnym wyborem – stwierdził Toto Haba, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu wielokanałowego w Benefit Cosmetics.

Wystrój Benemartu oddaje ducha marki Benefit – jest pełen humoru i wyobraźni, zaprojektowany tak, by dać użytkownikom radość z zakupów w domowym zaciszu. Marka postanowiła jednak wyjść też naprzeciw osobom, które preferują tradycyjne zakupy – w Wielkiej Brytanii Benefit otworzył fizyczne pop-upy.

Czytaj też: L’Oréal Professionnel oferuje trzecią kolekcję wirtualnych fryzur

Benefit to marka założona w 1976 r., znana z tworzenia innowacyjnych produktów kosmetycznych, które mają nie tylko ułatwić życie, ale też poprawiać humor. Działa w ponad 60 krajach, zatrudnia ponad 5 tysięcy ekspertów kosmetycznych i prowadzi 2,5 tys. punktów usługowych. Sprzedaje nowy produkt średnio co 1,8 sekundy.

Obsess to platforma tworząca wirtualne doświadczenia zakupowe w 3D, współpracująca z markami takimi jak Ralph Lauren, L’Oréal czy NBCUniversal. Firma specjalizuje się w tworzeniu immersyjnych przestrzeni, które łączą zakupy z grami i narracją.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.11.2024 14:17
Avon walczy z cyberprzemocą – edukacja młodych w ramach akcji #TokTuMi
Projekt #TokTuMi ma za zadanie przeciwdziałać przemocy w internecie wobec dzieci i młodzieży.#TokTuMi

W ramach kampanii społecznej „Mów Do Mnie - #TokTuMi” Avon sfinansował aż 300 lekcji o cyberprzemocy w polskich szkołach. Inicjatywa ta ma objąć około 2000 uczniów oraz ich rodziców i nauczycieli, zwracając uwagę na jedno z największych zagrożeń współczesnej młodzieży – przemoc w sieci.

image
Avon
Cyberprzemoc dotyka coraz więcej młodych ludzi. Statystyki są alarmujące – niemal 40 proc. nastolatków doświadcza wyzwisk w Internecie, a co czwarty z nich spotyka się z ośmieszaniem lub poniżaniem online. Jednocześnie aż 60 proc. rodziców nie zdaje sobie sprawy z istnienia tego problemu w życiu swoich dzieci. Avon, w ramach kampanii „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, stawia sobie za cel edukację młodzieży i dorosłych. Inicjatywa objęła już 50 szkół ponadpodstawowych w Polsce, gdzie wprowadzone zostały innowacyjne moduły lekcji o cyberprzemocy.

Projekt składa się z kilku etapów. Najpierw prowadzone są szkolenia dla nauczycieli, które przygotowują ich do rozpoznawania zagrożeń i skutecznej reakcji. Następnie odbywają się warsztaty dla uczniów, w których to sami rówieśnicy edukują młodzież. Takie podejście sprawia, że zajęcia są bardziej angażujące i łatwiej trafiają do młodych ludzi. Łącznie w inicjatywie weźmie udział około 300 klas. Co więcej, każdy rodzic otrzyma praktyczne wskazówki, jak rozmawiać z dziećmi o zagrożeniach w sieci i kiedy szukać pomocy specjalisty.

Avon nie tylko sfinansował początkowe lekcje, ale również angażuje klientów i Konsultantki w dalsze wsparcie akcji. 100 proc. zysku ze sprzedaży produktów z symbolem nieskończoności zostanie przeznaczone na kolejne zajęcia edukacyjne. Działania te stanowią element szerszej kampanii Avon Kontra Przemoc, która od 2008 roku promuje bezpieczeństwo i przeciwdziała wszelkim formom przemocy. Dzięki tej współpracy młodzi ludzie zyskują nie tylko wiedzę, ale także narzędzia do skutecznego radzenia sobie z przemocą w sieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. listopad 2024 17:08