
Olay twierdzi, że jest pierwszą amerykańską marką produktów do pielęgnacji skóry, która przyjęła taką zasadę.
- Kobiety nieustannie stają w obliczu sprzecznych oczekiwań dotyczących wyglądu zewnętrznego. Olay zobowiązuje się do całkowitej eliminacji retuszowania skóry we wszystkich swoich reklamach do 2021 roku - takie zobowiązanie marka opublikowała na swojej stronie internetowej.
- Jestem niezmiernie dumna z bycia częścią obietnicy Olay. Jako matka dwóch dziewczynek rozumiem znaczenie bycia autentycznym wzorem do naśladowania w każdym znaczeniu tego słowa. Marka Olay jest orędowniczką kobiet. Uwielbiam patrzeć, jak wykorzystują swoją ogromną platformę, aby inspirować kobiety na całym świecie do autentycznego i bezbolesnego życia - wyznała ambasadorka marki Busy Philipps.
Jako firma, która wspiera postawę równości, to kolejny naturalny krok dla Olay, aby zaprezentować kobietom bardziej realistyczny obraz kobiecego ciała.