
Marka produktów do pielęgnacji włosów Olaplex odnotowała wzrost sprzedaży netto w II kwartale o 38,6 proc. do 210,9 mln dol. Kanał profesjonalny wzrósł o 32,7 proc. do 105,5 mln dol., sprzedaż detaliczna wzrosła o 68,5 proc. do 64,2 mln dol., a sprzedaż bezpośrednia do konsumentów wzrosła o 19,3 proc. do 41,2 mln dol.
Natomiast w ciągu sześciu miesięcy 2022 roku marka odnotowała wzrost sprzedaży netto o 46,9 proc.
– Opierając się na silnej dynamice z pierwszej połowy roku, potwierdzamy nasze prognozy na rok obrotowy 2022 – skomentowała JuE Wong, prezes i dyrektor generalna Olaplex.
Dodała, że luksusowe produkty pielęgnacji włosów nadal się rozwijają, bo konsumenci wciąż stawiają na pierwszym miejscu swoje dobre samopoczucie – nawet w niepewnych czasach.
Czytaj także: Olaplex zyskuje nowego inwestora