StoryEditor
Producenci
25.07.2023 17:00

NYX wstawił Barbie Boxy do drogerii Rossmann

Barbie Boxy stanęły obok szaf z kosmetykami NYX Professional Makeup w pieciu wybranych drogeriach Rossmann - w dwóch w Warszawie i po jendnej w Gdańsku, Krakowie i Łodzi / wiadmoscikosmetyczne.pl
Limitowana kolekcja marki NYX Professional Makeup, stworzona we współpracy z twórcami filmu "Barbie", pojawiła się w Rossmannie. Z tej okazji w wybranych drogeriach stanęły Barbie Boxy, czyli InstaSpoty, które „przenoszą” do Barbielandu. Marka zachęca też do udziału w konkursie.

NYX Professional Makeup jest jedną z marek, która we współpracy z Warner Bros. Pictures, przygotowała specjalną kolekcję z okazji premiery filmu „Barbie”.  w tym przypadku są to produkty do makijażu, takie jak: cienie do powiek, róże i rozświetlacze, kredki do oczu w różu i jaskrawym błękicie, sztuczne rzęsy z różowymi pasemkami, błyszczyk w oficjalnym kolorze Barbie oraz lusterko w kształcie telefonu z klapką.

Czytaj też: Premiera limitowanej kolekcji NYX odbyła się w świecie Barbie

 

Jezcze przed premierą filmu, która w polskich kinach odbyła się 21 lipca, w pięciu wybranych sklepach Rossmann można było znaleźć Barbie Boxy – InstaSpoty, które wirtualnie przenoszą do świata Barbie. Korzystać z nich można do końca lipca.

 

Barbie Boxy stanęły obok szaf z kosmetykami NYX Professional Makeup, w których pojawił się specjalny ekspozytor z produktami z kolekcji NYX x Barbie.

image

Kolekcja Nyx x Barbie zawiera dwie kieszonkowe palety cieni z kolekcjonerskim mini błyszczykiem, mini paletkę do twarzy, zawierającą dwa róże i rozświetlacz, zestaw dwóch kredek w żywym różu i jaskrawym błękicie, sztuczne rzęsy z różowymi pasemkami, błyszczyk w oficjalnym kolorze Barbie oraz lusterko w kształcie telefonu z klapką

wiadmoscikosmetyczne.pl

 

Marka NYX przygotowała też konkurs z nagrodami. Aby wziąć w nim udział należy pokazać swoją kreatywność robiąc zdjęcie lub nagranie w jednym z Barbie Boxów. W tym celu trzeba wybrać się do jednego z pięciu Rossmanów: w CH Westfield Galeria Mokotów lub CH Westfield Arkadia w Warszawie, w Forum Gdańsk, w Galerii Krakowskiej lub w łódzkiej Manufakturze. Efekt tych odwiedzin powinien znaleźć się na Instagramie lub TikToku, z oznaczeniem profili Rossmanna i NYX Cosmetics oraz hashtagiem #NYXCosmeticsxBarbiePL. Do wygrania są SteamPody z Barbie, kosmetyki z kolekcji NYX x Barbie oraz bilety na seans filmu o Barbie.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. luty 2025 20:18