StoryEditor
Producenci
25.03.2021 00:00

Nuxe: Dobrym sposobem na poprawę samopoczucia jest dbanie o ciało

Marka Nuxe postanowiła wsłuchać się w potrzeby kobiet podczas pandemii. W efekcie zaproponowała nową linię do pielęgnacji ciała, która zapewnia dobre samopoczucia, poprzez pielęgnację w zaciszu własnego domu. Rêve de Thé to kosmetyki do ciała, które działają również na zmysły dzięki zapachowi zielonej herbaty.

Linia Rêve de Thé ma właściwości nawilżające i rewitalizujące, a do tego wprowadza w wyjątkowy nastrój.

– Zmysłowe konsystencje kosmetyków oraz zapach zielonej herbaty i rabarbaru mają za zadanie oderwać umysł od codziennych obowiązków czy zmartwień – mówi Joanna Ostas, kosmetolog i ambasadorka marki Nuxe na terenie Warszawy.

Wyjaśnia też, że zielona herbata w kosmetykach Nuxe to nie tylko zapach. W ich formułach wykorzystano znane już od ponad 5 tys. lat nawilżające, antyoksydacyjne i rewitalizujące właściwości tej bogatej w antyoksydanty rośliny.

Do produktów z linii Rêve de Thé trafił 100-proc. naturalny ekstrakt z liści zielonej herbaty. Pozyskano go we francuskich laboratoriach Nuxe, w przyjaznym dla środowiska procesie biotechnologicznym. Najpierw komórki botaniczne wzbogacone aktywnymi cząsteczkami namnażane są z niewielkiego fragmentu rośliny. Następnie są rozdrabniane, stanowiąc formę natywnych aktywnych cząsteczek, które wzmacniają strukturę skóry, przywracającej jej nawilżenie.

Natomiast autorką kompozycji zapachowej kosmetyków jest Irène Farmachidi, która skomponowała mieszankę, która jest jednocześnie energetyzująca i rewitalizująca. Znalazły się w niej świeża zielona herbata w nucie głowy, intensywnie musujące nuty rabarbaru w sercu oraz aksamitna baza z piżma i jasnego drzewa.

Lina Nuxe Rêve de Thé niebawem pojawi się w sprzedaży aptecznej. Będą to: peeling do ciała, żel pod prysznic, tonizujący krem ujędrniający, mleczko nawilżające, dezodorant oraz woda zapachowa w dwóch pojemnościach – 30 i 100 ml. Formuły wszystkich kosmetyków są wegańskie.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
11.04.2025 15:43
Miraculum S.A. z 17-procentowym wzrostem przychodów w I kwartale 2025 roku

Zarząd Miraculum S.A. opublikował szacunkowe dane finansowe za pierwszy kwartał 2025 roku. Z informacji przekazanych przez spółkę wynika, że przychody ze sprzedaży netto wyniosły w tym okresie 14.961 tys. złotych. To oznacza istotny wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

W pierwszym kwartale 2024 roku przychody netto Miraculum S.A. wyniosły 12.784 tys. złotych. Porównując te wartości, spółka odnotowała wzrost na poziomie 17 procent rok do roku. Jest to istotna zmiana, która może wskazywać na pozytywny trend w działalności operacyjnej firmy.

Zarząd spółki nie podał szczegółowych informacji na temat czynników, które wpłynęły na poprawę wyników finansowych, jednak wzrost przychodów może świadczyć o skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych lub o zwiększonym popycie na produkty oferowane przez Miraculum S.A. Przedstawione dane mają charakter szacunkowy i mogą jeszcze ulec korekcie. Oficjalny raport finansowy za pierwszy kwartał 2025 roku zostanie opublikowany zgodnie z harmonogramem raportów okresowych. W ostatnich miesiącach Miraculum S.A. podejmowała działania mające na celu umocnienie swojej pozycji na rynku kosmetycznym. W styczniu 2025 roku spółka odnotowała przychody ze sprzedaży netto na poziomie 5.427 tys. złotych, co stanowi wzrost o 24 proc. w porównaniu do stycznia 2024 roku, kiedy wyniosły one 4.365 tys. złotych.  

Zarząd spółki pozytywnie ocenia perspektywy sprzedaży w pierwszym kwartale 2025 roku i zakłada stopniową odbudowę sprzedaży eksportowej w kolejnych miesiącach. W zakresie rozwoju, spółka zaplanowała serię wdrożeń m.in. w markach Miraculum i JOKO, z pierwszymi wdrożeniami w lutym 2025 roku, oraz działania marketingowe wspierające wprowadzenie na rynek nowych serii produktów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
11.04.2025 14:38
Nowy zapach Penghalion‘s sygnowany przez króla Karola na rynku pojawi się latem 2025
Andy Gott, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

Latem 2025 roku światło dzienne ujrzy drugi zapach sygnowany przez króla Karola III. Nowa kompozycja powstaje we współpracy z renomowanym brytyjskim domem perfumeryjnym Penhaligon’s. To kontynuacja projektu zapoczątkowanego w 2022 roku zapachem Highgrove Bouquet, który czerpał inspirację z prywatnych ogrodów monarchy w posiadłości Highgrove w Gloucestershire. Nowa odsłona ma nawiązywać do tych samych źródeł – ogrodu tworzonego zgodnie z zasadami ekologii, bez użycia nawozów sztucznych, z kontrolowanym doborem roślin i silnym akcentem na bioróżnorodność.

Chociaż szczegóły dotyczące nut zapachowych nie zostały jeszcze ujawnione, pierwsze informacje sugerują, że kompozycja będzie kwiatowa, szlachetna i dyskretna. Ma odzwierciedlać ducha poprzedniego zapachu, oferując subtelny, niemal szeptany aromat, wyczuwalny jedynie z bliska. Nowy produkt ma oddawać charakter monarchii XXI wieku: powściągliwy, elegancki i zgodny z naturą. Zainteresowanie premierą jest duże – Highgrove Bouquet cieszył się znacznym powodzeniem zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i za granicą.

Współpraca z Penhaligon’s nie jest przypadkowa. Marka powstała w 1869 roku i od 1903 roku posiada królewski znak dostawcy dworu. To właśnie Penhaligon’s stworzył słynny Blenheim Bouquet, używany m.in. przez księcia Filipa oraz samego Karola. Firma słynie z łączenia brytyjskiego dziedzictwa z wyrafinowanym poczuciem humoru. Zapachy marki uchodzą za kwintesencję stylu "eau so British" [czytane jako "oh so British" - "och, jak brytyjsko"] – eleganckie, ale nienachalne, z dbałością o każdy szczegół.

W prywatnym życiu członkowie rodziny królewskiej również kierują się zapachową powściągliwością. Księżna Kate preferuje Orange Blossom od Jo Malone, a księżna Diana znana była z zamiłowania do Bluebell od Penhaligon’s. Jedynym odstępstwem od tej zasady był Karol, który – jak ujawnił książę Harry w swojej autobiografii – niegdyś nadużywał Eau Sauvage od Diora. Nadchodzący zapach zdaje się być powrotem do bardziej subtelnego, wysublimowanego podejścia, wpisującego się w nowy wizerunek monarchii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. kwiecień 2025 17:23