StoryEditor
Producenci
07.08.2024 10:32

Nowy mariaż branż: ASUS i Anna Sui wspólnymi siłami wprowadzają na rynek laptopa perfumeryjnego

Fioletowy laptop ma wbudowany dyfuzor, który można „uzbroić” jednym z trzech wariantów zapachów od Anny Sui. / Anna Sui/ASUS

ASUS nawiązał współpracę z marką modową i perfumeryjną Anna Sui, czego efektem jest laptop “Adol Book 14”. Jego najbardziej unikatową cechą jest obudowa, w której znajduje się dyfuzor zapachowy z trzema nabojami do wyboru.

Połączenie perfum i laptopów może wydawać się kuriozalne, jednak ASUS postanowił zrealizować właśnie taki pomysł, nawiązując współpracę z Anną Sui. W efekcie powstał Adol Book 14, który oprócz zaawansowanych technologicznie podzespołów, oferuje użytkownikom również możliwość korzystania z wbudowanego dyfuzora zapachów. Ta nietypowa funkcja może zaskakiwać, ale jest dowodem na to, że innowacyjność i dążenie do wyróżnienia się na rynku mogą prowadzić do stworzenia produktów łączących pozornie niepasujące do siebie elementy.

Unikalnym elementem Adol Book 14 jest wspomniany już zaintegrowany dyfuzor zapachów, który umożliwia użytkownikom korzystanie z trzech specjalnych zapachów: Basil and Mandarin, Be a New Her oraz Rose of Man’s Land. Zapachy można wymieniać, ale muszą to być produkty stworzone przez Annę Sui dla tego modelu. Laptop jest dostępny w liliowym kolorze i sprzedawany z dodatkami takimi jak torba na laptopa, bezprzewodowa myszka, naklejki oraz buteleczka perfum Anna Sui Wishing Elf.

Laptop wspiera także asystenta AI, który może odpowiadać na pytania, pomagać w programowaniu i pełnić rolę towarzysza użytkownika. Architektura tego chatbota nie została dokładnie określona. Zestaw kosztuje mniej niż 1000 dolarów, ale dostępny jest tylko na rynku chińskim. Warto wspomnieć, że podobne rozwiązania pojawiły się wcześniej, np. na CES 2024 Lenovo zaprezentowało koncept laptopa z dostawką do aromaterapii.

Czytaj także: Shiseido i MaxMara ogłaszają długoterminowe partnerstwo w zakresie produkcji zapachów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 06:43