Przez ostatnie lata marka Chique nie była dostatecznie dobrze prowadzona. Brakowało nowości i odpowiedniej promocji. Odkąd przejął ją nowy właściciel – firma Taylor of London – i przeorganizował dotychczasową strukturę produkcyjną i organizacyjną, rozwój Chique nabrał tempa – mówi Włodzimierz Tarasiewicz, przedstawiciel firmy odpowiedzialny za rynek w Polsce. – Kosmetyki produkowane są już w Anglii i wytwarzane według oryginalnej formuły Yardleya, przy wykorzystaniu najlepszych surowców i komponentów – zapewnia.
Na nasz rynek właśnie wchodzą nowości – dezodoranty damskie 75 ml i 150 ml, męskie wody toaletowe 50 ml i dezodoranty 150 ml, do których dołączy wkrótce woda po goleniu.
– Szykujemy również inne niespodzianki, ale na razie nie chcemy ujawniać szczegółów – zapowiada Andrzej Gawroński.
– Nowe produkty Chique szybko wkroczyły na polski rynek i odbudowuje się wizerunek tej marki. O sukcesie sprzedaży decyduje nowa szersza oferta asortymentowa, partnerska współpraca, lojalność stałych klientów oraz jakość i oryginalność produktów przyciągające nowych odbiorców – wymienia Włodzimierz Tarasiewicz.
Nowości Chique są już dostępne w ofercie firmy Lux-1, która zajmuje się importem bezpośrednim również wielu innych znanych marek kosmetycznych.