Marka Be Beauty obecna jest w sieci Biedronka od wielu lat. Obejmuje linię produktów do codziennej pielęgnacji, łączących naturalne składniki i nowoczesne formuły. Szczególnym zainteresowaniem wśród konsumentów cieszy się krem do twarzy intensywnie nawilżający z koenzymem Q10 na dzień i na noc o działaniu przeciwzmarszczkowym. Natomiast do ciała linia Be Beauty proponuje mleczko i krem o działaniu silnie nawilżającym, z zawartością masła shea.
Asortyment marki Be Beauty, który przy okazji wprowadzania nowości zyskał również nową wizualizację, obejmuje również krem Lipidowy Lifting 50+, krem Proteinowa Regeneracja 60+, krem Witaminowa Odbudowa 70+. Dodatkowo dostępne są także płatki kosmetyczne, chusteczki do demakijażu, mleczko do demakijażu, płyn micelarny, a także trzy wersje szamponów, płynów i soli do kąpieli, sześć wersji żeli pod prysznic oraz maszynki do golenia i zmywacze do paznokci.
Nową ofertę Be Beauty wspiera kampania marketingowa obejmująca spot telewizyjny, ekspozycję w sklepie oraz działania w Internecie.