StoryEditor
Producenci
23.09.2021 00:00

Nowość od polskiej marki Olivia Plum

Polska marka kosmetyków naturalnych Olivia Plum po udanym debiucie Toniku Dash w lutym, poszerza swoje portfolio o kolejny produkt z tej kategorii. Teraz przyszedł czas na propozycję z myślą o pielęgnacji jesienno-zimowej. HALO to tonik z kwasem glikolowym 5 proc., dający efekt rozświetlenia skóry. 

Tonik HALO rozświetla matową skórę, wyrównuje jej koloryt, pozostawia skórę odżywioną i promienną. Tonik pomaga w walce z niedoskonałościami, zmniejsza widoczność porów i zaskórników. Dzięki zawartości kwasu glikolowego 5 proc. tonik delikatnie złuszcza skórę, a hydrolaty z oczaru i aloesu dbają o to by nie powodować podrażnień i wysuszenia. Zawarty w nim ekstrakt z żeń szenia, daje efekt wygładzonej i świeżej skóry. Tonik oczyszcza, tonizuje, reguluje pH. Używany 2-3 razy w tygodniu, złuszcza i oczyszcza, poprawia koloryt skóry, rozświetla ją. Produkt spodoba się zarówno osobom szukającym rozświetlenia skóry, jak i tym z cerą problematyczną.

Tonik Dash zagościł na wielu półkach i w wakacyjnych kosmetyczkach naszych Klientek, dlatego mamy nadzieję, że propozycja przygotowana specjalnie z myślą o pielęgnacji jesienno- zimowej również przypadnie im do gustu – mówi założycielka marki Olivia Plum Ania Śliwińska

Tonik sprzedawany jest w szklanej butelce o pojemności 100 ml w cenie 69 złotych oraz 30 ml w cenie 34 zł. Dodatkowo, obok wersji miniatur, marka Olivia Plum proponuje po raz kolejny zestawy DUO MINI. Tym razem zestawy to propozycja w ujęciu na dzień & noc , w której tonikowi Halo używanemu na noc, towarzyszą odpowiednio dobrane sera marki (Drip, Lift i Glow), odpowiadające na różne potrzeby skóry :

- zestaw rozświetlający : Halo & Glow
- zestaw normalizujący: Halo & Lift
- zestaw wygładzający : Halo & Drip
- zestaw prezentowy Greta: zawierający tonik HALO 100 ml z żelowa maską chłodzącą na oczy

Na nowych DUO MINI zobaczymy również piękny kolaż , który powstał na potrzeby wdrożenia rozświetlającej nowości.

Tonik przeznaczony do wszystkich typów skóry, w tym tłustej i trądzikowej, z nierównomiernym kolorytem.
Tonik Rozświetlający HALO można kupić na stronie internetowej marki: www.oliviaplum.pl oraz w sklepach współpracujących (m.in. douglas.pl, minti.pl, cosibella.pl, cocolita.pl).

Olivia Plum to polska marka, która narodziła się z miłości do podróży i natury. Idea zawiera się w haśle przewodnim czyli Naturally With Love. Kosmetyki Olivia Plum stanowią właśnie to harmonijne, często nieuchwytne połączenie naturalności i serca. Wszystkie receptury marki powstają przy współpracy z laboratoriami w Polsce i za granicą. Krótkie i proste kompozycje są tworzone bez kompromisów, w oparciu o starannie wyselekcjonowane składniki, tak żeby być pewnym źródła ich pochodzenia i skuteczności działania. To również pewność, że w ofercie Olivia Plum znajdują się wyłącznie kosmetyki o najwyższej jakości, bezpieczne i łagodne, nawet dla skóry wrażliwej.


 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.04.2025 14:35
Johnson & Johnson nie rozwiąże sprawy talku przez bankructwo – sąd odrzuca propozycję ugody
Austin Kirk, Public domain, via Wikimedia Commons

Amerykański sędzia ds. upadłości odrzucił najnowszą propozycję ugody firmy Johnson & Johnson, dotyczącą tysięcy pozwów związanych z produktami na bazie talku. Koncern zaproponował ugodę wartą 10 miliardów dolarów amerykańskich, mającą na celu zakończenie toczących się postępowań, w których zarzuca się, że flagowy puder dla niemowląt i inne kosmetyki zawierały azbest i powodowały raka jajnika.

To już trzeci raz, gdy strategia prawna Johnson & Johnson polegająca na przeniesieniu odpowiedzialności za sprawy talkowe do postępowania upadłościowego kończy się niepowodzeniem. Ponad 60 tysięcy osób wystąpiło z roszczeniami, twierdząc, że stosowanie talkowych produktów firmy przyczyniło się do rozwoju nowotworów. Mimo to, Johnson & Johnson niezmiennie utrzymuje, że ich formuły są bezpieczne, a zarzuty nie mają podstaw naukowych.

Sędzia uznał, że Johnson & Johnson nie znajduje się w rzeczywistej trudnej sytuacji finansowej, co podważa zasadność wykorzystywania mechanizmu upadłościowego do rozwiązywania sporów cywilnych. Taki sposób działania mógłby oznaczać precedens pozwalający dużym firmom na unikanie pełnej odpowiedzialności prawnej bez ogłoszenia realnego bankructwa.

W odpowiedzi na decyzję sądu Johnson & Johnson zapowiedziało kontynuację batalii sądowej w ramach zwykłego systemu prawnego. Warto przypomnieć, że firma wycofała swoje pudry dla niemowląt na bazie talku z rynku amerykańskiego już w 2020 roku, a od 2023 roku całkowicie zakończyła ich globalną sprzedaż.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.04.2025 15:47
Czy Hailey Bieber sprzeda Rhode za miliard dolarów?
Hailey Bieber przypisuje się wypromowanie kilku trendów urodowych i modowych, m.in. „glazed donut skin”IG haileybieber

Modelka i influencerka Hailey Bieber prawdopodobnie rozważa sprzedaż swojej marki kosmetyków Rhode, która może być warta ponad 1 mld dolarów – informują media, powołując się na nieoficjalne informacje.

Żona gwiazdy pop, Justina Biebera, zwróciła się już podobno w tej sprawie do bankierów inwestycyjnych z JPMorgan Chase i Moelis, aby znaleźć nabywcę stworzonej przez siebie w 2022 roku marki kosmetycznej. Informacja ta jest nieoficjalna: JPMorgan i Moelis odmówiło komentarza, na prośby o potwierdzenie doniesień nie odpowiedziała marka Rhode

Gdyby doniesienia te potwierdziły się, Hailey dołączyłaby tym samym do listy innych celebrytów, którzy ostatnio próbowali zarobić na popularności swoich przedsięwzięć biznesowych, uruchomionych w ostatnich latach.

Jak przypominają media, w 2021 roku aktorka Jessica Alba przeprowadziła udaną pierwszą ofertę publiczną swojego przedsięwzięcia z kategorii dóbr konsumpcyjnych The Honest Company. Odnosząca ogromne sukcesy sprzedażowe i szacowana na ponad 2 mld dolarów marka kosmetyczna Rare Beauty, za którą stoi piosenkarka i aktorka Selena Gomez, również szuka nabywcy.

Hailey Bieber jest córką aktora Stephena Baldwina, od kilku lat odnosi sukcesy jako influencerka w mediach społecznościowych – na Instagramie zgromadziła blisko 55 mln obserwujących. Bieber przypisuje się wypromowanie kilku trendów urodowych i modowych, m.in. „glazed donut skin”.

Marka Rhode (nazwa pochodzi od drugiego imienia Hailey), która została nazwana na cześć drugiego imienia Biebera, generuje roczny przychód w wysokości blisko 200 mln dolarów. Marka Rhode (mająca siedzibę w Los Angeles) specjalizuje się w kosmetykach do pielęgnacji twarzy oraz produktach do makijażu.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. kwiecień 2025 22:02