Walne Zgromadzenie Sprawozdawczo-Wyborcze PZPK odbyło się 26 listopada br. w Warszawie. Podczas głosowania przyjęto także sprawozdanie Rady Nadzorczej i Zarządu z prac Związku w kadencji listopad 2011-październik 2014.
Na 115 podmiotów uprawnionych do głosowania w Walnym Zgromadzeniu wzięło udział aż 84, co stanowi frekwencję na poziomie 73 proc.
Władze Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego
Rada Nadzorcza:
1. Wanda Stypułkowska – MPS International Ltd. Sp. z o.o. - przewodnicząca
2. Katarzyna Furmanek – Laboratorium Kosmetyczne Floslek Furmanek Sp. J.
3. Magdalena Kruszewska – Nepentes Pharma Sp. z o.o.
4. Maciej Misztak – Dax Cosmetics Sp. z o.o.
5. Robert Neymann – Harper Hygienics S.A.
6. Krzysztof Pałyska – Bell P.P.H.U. Krzysztof Pałyska
7. Józef Szmich – Delia Cosmetics Sp. z o.o.
ZARZĄD
Prezes Zarządu
1. Joanna Popławska – Oriflame Products Poland Sp. z o.o.
Wiceprezesi
2. Paweł Chrościcki – Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.
3. Katarzyna Milanovic – Nivea Polska Sp. z o.o.
4. Henryk Orfinger – Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp. z o.o.
5. Wioletta Rosołowska – L’Oréal Polska Sp. z o.o.
6. Monika Rut – Coty Polska Sp. z o.o.
7. Wojciech Soszyński – Oceanic S.A.
8. Marta Szczepkowska – Sarantis Polska S.A.
9. Zenon Ziaja – Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków Sp. z o.o.
Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.
MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.
Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:
Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.
Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare
Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.
Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.
Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.
Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski