StoryEditor
Producenci
28.05.2018 00:00

Nowe technologie L’Oréal na targach Viva Technology w Paryżu

Podczas targów VivaTech we Francji – poświęconych cyfrowym innowacjom – grupa L’Oréal zaprezentowała rozwiązania technologiczne, oferujące nowe doświadczenia konsumentom marek kosmetycznych.

Przestrzeń stoiska L’Oréal na VivaTech podzielona była na trzy strefy związane z pielęgnacją i dbaniem o urodę – począwszy od zacisza domowej łazienki, przez profesjonalny salon fryzjerski na butiku kosmetycznym skończywszy. W każdej ze stref wybrane marki z portfolio L’Oréal prezentują spersonalizowane produkty, innowacyjne urządzenia oraz usługi wykorzystujące rozwiązania z obszaru rozszerzonej rzeczywistości i sztucznej inteligencji.

Firma po raz pierwszy przedstawiła najnowszą aplikację bazującą na rozszerzonej rzeczywistości, która została opracowana we współpracy z firmą ModiFace. Aplikacja umożliwia uzyskanie spersonalizowanych porad dotyczących makijażu od wirtualnego doradcy, testowanie wybranych kosmetyków oraz koncepcji makijażu w wirtualnym środowisku, a także zakup konkretnych produktów.

Na targach zadebiutowała także „inteligentne lustro”, czyli innowacyjna technologia pozwalająca na dobranie makijażu do osobistego stylu, nad którą pracowały ModiFace wraz ze wspieranym przez L’Oréal startupem, MemoMi. Z kolei L’Oréal Professionel zaprezentował rozwiązanie przygotowane z myślą o klientach partnerskich salonów fryzjerskich, które umożliwia wirtualną zmianę koloru włosów dzięki wykorzystaniu technologii 3D oraz sztucznej inteligencji.

Odwiedzający stoisko L’Oréal mieli ponadto okazję poznać dwa innowacyjne rozwiązania ułatwiające dokonywanie zakupów online, które L’Oréal Paris rozwija na rynku chińskim. Pierwszym jest sterowany głosem wirtualny asystent, stworzony przy współpracy z marką kosmetyków dla mężczyzn L’Oréal Paris Men Expert. Na podstawie rozmowy z klientem, potrafi udzielić wskazówek dotyczących pielęgnacji skóry i zaproponować kosmetyki dopasowane do indywidualnych potrzeb. Drugim rozwiązaniem, opracowanym wspólnie z chińskim gigantem sprzedaży internetowej, firmą Alibaba, jest obsługiwane głosowo wirtualne lustro umożliwiające szybki wybór i zakup na platformie TMall produktów pozwalających wykreować wybrany przez użytkownika makijaż.

W Paryżu została również zaprezentowana – po raz pierwszy w Europie – nowatorska technologia Custom D.O.S.E, rozwijana przez należącą do L’Oréal markę SkinCeuticals, dzięki której możliwe jest dobranie pielęgnacji odpowiedniej do potrzeb skóry na podstawie diagnozy postawionej przez eksperta-dermatologa.

Innowacyjny pomysł na pielęgnację przedstawiła też marka La Roche-Posay, która we współpracy z francuskim startupem SkinJay opracowała specjalny moduł do baterii prysznicowej uwalniający z umieszczanych w nim kapsułek aktywne składniki pielęgnujące wrażliwą skórę podczas codziennego mycia.

Listę technologicznych nowinek od L’Oréal zamyka propozycja luksusowej marki do pielęgnacji włosów Kérastase, czyli aplikacja wykorzystująca technologię live-streaming w diagnozowaniu stanu skóry głowy i włosów, ułatwiająca korzystającym z niej fryzjerom dopasowanie produktów Kérastase do potrzeb klientów.

Oprócz innowacyjnych rozwiązań dedykowanych konsumentom, na stoisku L’Oréal znalazła się także strefa poświęcona nowym technologiom usprawniającym proces produkcji. Można w niej było zobaczyć, co potrafi robot współpracujący i wydrukować prototyp opakowania na drukarce 3D.

Viva Technology Paris to globalna platforma łącząca startupy, firmy technologiczne i międzynarodowy świat biznesu. Jest to jedno z największych na świecie wydarzeń poświęconych transformacji cyfrowej, rozwojowi startupów i innowacjom. W tym roku targi odbywały sie w dniach 24-26 maja.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 03:57