StoryEditor
Producenci
17.04.2018 00:00

Nowe antyperspiranty Nivea Dry zdały najtrudniejszy test - sprawdziły się w życiu codziennym

Badania pokazują, że mimo istnienia produktów, które obiecują wielogodzinną ochronę przed potem, konsumenci nie wierzą, że antyperspirant jest w stanie sprostać wymaganiom dnia codziennego. Dlatego eksperci marki Nivea wyszli ze swoimi badaniami poza laboratorium, testując swoją technologię w realnych sytuacjach. Tak powstała seria skutecznych antyperspirantów Nivea Dry.

– Skuteczność antyperspirantów jest zwykle badana w kontrolowanych warunkach laboratoryjnych, w tym w wysokiej temperaturze – wyjaśniła podczas premiery nowej linii antyperspirantów Nivea Dry dr Magdalena Łuczkowska, dermatolog i ekspert marki Nivea.

Tym razem dodatkowo, aby odwzorować rzeczywiste potrzeby i sprawdzić skuteczność produktu w realnym życiu, naukowcy opracowali nowe narzędzie testów w oparciu o możliwości jakie dają tak zwane „inteligentne tekstylia”. W koszulkę Smart Sweat Tracking Shirt wbudowane zostały przewody, które gromadzą informacje na temat temperatury ciała, ruchów i pocenia się, a następnie przekazują dane o tym, dlaczego, kiedy
i ile się pocimy.

– Testowanie nowej linii w warunkach stwarzanych przez życie udowodnia, że seria Nivea Dry naprawdę działa i zapewnia konsumentom uczucie suchości wtedy, gdy naprawdę ma to znaczenie, czyli w ich życiu codziennym – zapewniła Magdalena Łuczkowska.

Seria Nivea Dry to antyperspiranty damskie i męskie. Nivea Dry Comfort dla kobiet gwarantują trwałe uczucie suchości, podczas gdy Dry Fresh uwodzi zmysły nieco nowocześniejszym, kobiecym kwiatowo-zielonym zapachem, dając długotrwałe uczucie świeżości. Seria dla mężczyzn to aromatyczne nuty i świeża skuteczność. Dry Impact pozostaje wierny klasycznym korzeniom, podczas gdy Dry Fresh oferuje bardziej wyjątkowe, aromatyczne nuty drzewne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 00:30