
– Udało nam się to, bo przełamaliśmy pewien schemat. Prowokacyjne opakowania lakierów przyciągają uwagę swoim wyglądem. Oddźwięk ze strony konsumentek jest bardzo pozytywny, mówią, że nasze produkty bardzo wyróżniają się na rynku. Właśnie takie były nasze zamierzenia – mówi Bartosz Jonas, właściciel marki. Marka została stworzona od podstaw, jej wyróżnikiem, oprócz wyjątkowego designu, ma być jakość. – Nie jesteśmy i nie będziemy najtańsi, bo w tej kategorii produktów za jakością idzie cena. I to jakość, a nie cena, jest czynnikiem sprawiającym, że klient staje się lojalny – zapewnia Bartosz Jonas. W ofercie marki Provocater znajduje się już 90 odcieni lakierów hybrydowych, za chwilę pojawią się kolejne na sezon wiosenno-letni, oraz wszelkie produkty i akcesoria niezbędne do wykonania podstawowego makijażu hybrydowego i do zdobień. Dodatkowo konsumentki mogą kupić zestaw startowy z lampą UV i produktami niezbędnymi do prawidłowego wykonania manicure’u hybrydowego. Dystrybutorem marki Provocater jest firma Błysk z Jastrzębia-Zdroju.