StoryEditor
Producenci
17.09.2024 09:58

Nowa linia pielęgnacyjna Wellosophy od Oriflame zadebiutowała w Warszawie

Nowa linia kosmetyków Wellosophy marki Oriflame miała swoją premierę 11 września w warszawskim studio UKIYO. Wydarzenie zgromadziło licznych gości, w tym znane influencerki, a także przedstawicieli mediów. Produkty Wellosophy, oparte na adaptogenach i innowacyjnych technologiach, obiecują holistyczną pielęgnację skóry, która jednocześnie redukuje stres.

11 września w warszawskim studio UKIYO przy ul. Mokotowskiej 48 odbyła się oficjalna prezentacja nowej linii do pielęgnacji twarzy Wellosophy, marki Oriflame. Wydarzenie przyciągnęło uwagę zarówno przedstawicieli prasy, jak i licznych gości, w tym influencerki Martynę Kondratowicz, Monikę Lewczuk, Izabellę Budryn oraz Nadię Długosz. Nowa linia produktów to odpowiedź Oriflame na rosnące potrzeby konsumentów poszukujących holistycznego podejścia do pielęgnacji skóry, połączonego z zaawansowaną technologią.

Linia Wellosophy składa się z siedmiu produktów: serum, żelu oczyszczającego, kremu, mgiełki, balsamu pod oczy, maseczki oraz eliksiru na noc. Każdy z nich został wzbogacony o adaptogeny – składniki roślinne, które wspomagają regenerację skóry i chronią ją przed skutkami stresu. Nowością w ofercie Oriflame jest również zastosowanie technologii zapachów poprawiających nastrój, która ma wspierać wprowadzenie relaksu i harmonii w codziennych rytuałach pielęgnacyjnych. Wellosophy ma na celu nie tylko poprawę kondycji skóry, ale także redukcję stresu, co czyni ją unikalną propozycją na rynku kosmetycznym.

Podczas wydarzenia uczestnicy mieli okazję wziąć udział w warsztatach jogi twarzy, prowadzonych przez ekspertkę Noemi Groblewską, oraz w sesji jogi morning flow, która wprowadziła gości w filozofię marki Wellosophy. Wydarzenie zakończyło się możliwością bezpośredniego testowania produktów, co spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem. Przez cały miesiąc od dnia prezentacji, studio UKIYO będzie oferować odwiedzającym możliwość samodzielnego testowania nowej linii Wellosophy, umożliwiając jeszcze szersze grono konsumentów doświadczenie jej unikalnych właściwości.       

Czytaj także: Oriflame przygotowuje się do restrukturyzacji zadłużenia: cztery spółki wyłączone spod kontroli obligatariuszy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 05:32