StoryEditor
Producenci
10.09.2021 00:00

Nowa kategoria produktowa marki Bobini Baby

Rynek kapsułek do prania przeżywa bardzo dynamiczny rozwój, odpowiadając tym samym na zmiany, jakie zachodzą w naszej codzienności – żyjemy szybko, szukamy wygody, kompleksowego działania. Ten bardzo atrakcyjny i perspektywiczny segment, wykazujący się stałymi wzrostami, stanowi naturalny kierunek rozwoju dla marki Bobini Baby. Płyny i żele do prania oraz płyny do płukania Bobini Baby od wielu lat mają ugruntowaną pozycję rynkową. Kontynuując tradycję marki w tej kategorii, aktualnie rozszerza asortyment wprowadzając na rynek kapsułki do prania Bobini Baby dostarczając konsumentom produkt najwyższej jakości, skuteczny a zarazem przyjazny środowisku.

Zastosowana technologia pozwoliła zamknąć w 3-komorowej kapsułce Bobini Baby idealnie odmierzoną dozę składników piorących. Sam kształt pojedynczej kapsułki jest innowacyjny i wyróżniający się – został zaprojektowany w formie przypominającej zanurzoną w wodzie koszulkę. Stanowi to nawiązanie do przeznaczenia produktu i dodatkowo wyróżnia go na tle dostępnej na rynku oferty. Zarówno formuły piorące naszych kapsułek, jak również ich kształt oraz design opakowania powstały w naszych własnych działach R&D i graficznym więc od początku do końca nadzorowaliśmy proces wdrożenia.

Receptury żeli wypełniających wnętrze Hypoalergicznych kapsułek do prania Bobini Baby zawierają kombinację 7 enzymów, które wykazują kompleksowe i wysoce skuteczne działanie piorące oraz odplamiające. Jest to szczególnie doceniane przez konsumentów, kiedy dziecko wchodzi w etap nauki samodzielnego jedzenia czy korzystania z toalety. Siła działania nowego produktu do prania uzupełniona została o składniki, które jednocześnie dbają o delikatne włókna, wygładzają tkaniny i chronią kolory. Kapsułki zapewniają efektywność prania, pielęgnację ubrań i świeżość. Rekomendowany zakres temperatur użycia to już od 20°C aż do 95°C – rozpiętość jest duża, więc pozwala na bardzo szerokie stosowanie.

Podobnie jak inne detergenty naszej marki także hypoalergiczne kapsułki do prania Bobini Baby zostały stworzone z myślą o praniu ubranek dzieci już od pierwszych dni ich życia. Produkt jest polecany również do pielęgnacji odzieży osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii.  Został on kompleksowo przebadany dermatologicznie, a wyniki badań były pozytywnie ocenione przez lekarza dermatologa. Kapsułki nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego i stanowią odpowiedź na oczekiwania wegan.

Istotnym aspektem jest także samo opakowanie. Nasze kapsułki do prania są pakowane w torebce strunowej wykonanej z monomateriału, co sprawia, że w 100 proc. nadaje się ona do recyklingu. Ekonomiczne opakowanie mieści w sobie 24 kapsułki.

Wiemy, że konsumenci doceniają jakość gwarantowaną  przez detergenty Bobini Baby. Potwierdzeniem tego jest wyróżnienie dla Płynu do prania ubranek niemowlęcych i dziecięcych z mleczkiem bawełnianym 2 l, które zdobył w konkursie Złoty Paragon 2021 Nagroda Kupców Polskim. Co istotne, jest to wyróżnienie na tle całej kategorii „środki do prania” – bez podziału na te przeznaczone do pielęgnacji ubrań dziecięcych i na użytkowane przez dorosłych. W portfolio Bobini Baby znajdują się także proszki do prania w wersji uniwersalnej i do kolorów oraz żel do prania dla całej rodziny. Naturalnym uzupełnieniem tej gamy produktów jest także koncentrat do płukania. Rozszerzając asortyment detergentów Bobini Baby o kapsułki do prania oferujemy naszym konsumentom kompletną ofertę produktową. Finalnie to konsumenci decydują czy użyć proszku do prania, płynu lub żelu a może kapsułki którą właśnie otrzymują od Bobini Baby.

Naczelnymi wartościami dla marki są jakość, bezpieczeństwo i skuteczność – rozwój asortymentu środków piorących został planowany z ich pełnym poszanowaniem. Stąd spójne dla całej kategorii claimy o hypoalergiczności, potwierdzonych w badaniach dermatologicznych i rekomendacji użycia do prania ubranek dzieci już od pierwszego dnia życia. Dodatkowo produkty są polecane do prania odzieży osób o skórze wrażliwej. Ich skuteczność opiera się na składnikach dostosowanych do konkretnych receptur, dlatego w detergentach Bobini Baby można spotkać naturalne mydło marsylskie, mleczko bawełniane czy kompleksy enzymów.

Oczywiście Bobini Baby to nie tylko detergenty, ale także kosmetyki i środki higieniczne. W portfelu produktów kąpielowych znajdują się żel do mycia ciała i włosów, szampon z funkcją płynu do kąpieli oraz płyn do kąpieli z oliwką. Uzupełnienie linii stanowi mleczko do ciała, które jest idealne do delikatnych masaży maleństwa kończących codzienny rytuał kąpieli.

W ofercie marki znajduje się także szeroki wybór chusteczek nawilżanych – z wit. E, Sensitive oraz Hypoalergiczne – oraz podkłady higieniczne. Już wkrótce na półkach pojawi się także kolejna nowość, którą są chusteczki wodne. Tu także marka idzie z trendami, a nawet o krok dalej, bo oprócz krótkiego i prostego składu – w 99 proc. opartego na wodzie, bez perfum i alkoholu – produkt wyróżnia się biodegradowalną włókniną, z której zrobiona jest chusteczka, oraz nadającym się do recyklingu opakowaniem z monofolii.

Tak bogaty asortyment, zabezpieczający szerokie potrzeby, to istotny wyróżnik Bobini Baby. Celem dla marki jest dostarczanie konsumentowi najwyższej jakości produktów i wychodzenie na przeciw jego oczekiwaniom.

https://globalcosmed.eu/pl/

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
03.07.2024 09:46
Forum Branży Kosmetycznej 2024: Beauty konsument przyszłości. Dołącz do tych, którzy o biznesie wiedzą więcej
Forum Branży Kosmetycznej 2024: Beauty konsument przyszłości. Dołącz do tych, którzy o biznesie wiedzą więcejwiadomoscikosmetyczne.pl
Pokolenie JA, generacja Alfa. Beauty konsumenci przyszłości – to hasło Forum Branży Kosmetycznej 2024. Biznesowa konferencja połączona z przestrzenią wystawienniczą i prezentacjami innowacji w zakresie produktów i technologii odbędzie się już 24 października w Warszawie. Dołącz do nas, by być na bieżąco z trendami beauty i robić biznes.

Rynek kosmetyczny jest wyjątkowo odporny na kryzysy, niezwykle innowacyjny i szybko odpowiada na konsumenckie trendy. Zarazem, jak każda branża, mierzy się z szeregiem wyzwań, w związku ze wzrostem kosztów działalności i ograniczaniem wydatków przez konsumentów, a także szybko zmieniającym się prawem w obrębie kosmetycznych regulacji.

Jeszcze większym wyzwaniem wydaje się być nadążenie za zmieniającym się światem – technologiami rozwijającymi się w niespotykanym dotąd tempie i młodymi konsumentami, których nie da się zamknąć w żadnych znajomych z dotychczasowych doświadczeń ramach.

Czytaj także: WiseEuropa i Kosmetyczni [RAPORT]: Polskie firmy kosmetyczne są ponadprzeciętnie rentowne i odporne na kryzysy

O tym jak może wyglądać przyszłość rynku kosmetycznego będziemy dyskutować podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024, które odbędzie się już 24 października w Warszawie, w hotelu Arche Krakowska. Przewodnie hasło tegorocznej konferencji brzmi: „Pokolenie JA, generacja Alfa. Beauty konsumenci przyszłości” i zawiera w sobie motywy kluczowych debat, do których redakcja „Wiadomości Kosmetycznych” zaprosiła znakomitych ekspertów.

Forum Branży Kosmetycznej 2024 otworzy Andrew McDougall, Director Beauty & Personal Care Research, Mintel Group, który wprowadzi nas w trendy kształtujące rynek kosmetyczny. Mintel bada je od lat i zbiera w swoim raporcie Beauty and Personal Beauty Trends. Uczestnicy naszej konferencji będą jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się, na co powinna przygotować się branża kosmetyczna w kolejnych latach. Czy da się z wielu mikro zjawisk wskazać te, które będą dominowały i faktyczne można je nazwać dominującymi trendami? Przekonamy się już w październiku.

Czytaj także: Samantha Dover, Mintel: AI to nadal niewyeksplorowana studnia potencjału dla branży beauty

Z pewnością przyszłość branży beauty będzie wiązała się z bardzo szybkim rozwojem nowych technologii. Narzędzia sztucznej inteligencji są wykorzystywane od lat, w produkcji, logistyce, w zbieraniu i analizie danych, w marketingu. Ale nigdy AI nie wkraczała w nasze życie w takim tempie i w takim zakresie jak obecnie. Giganci technologiczni dążą do tego, by dzięki wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości już nie tylko tworzyć treści, komunikować się, czy zbierać podstawowe dane. Chodzi o to, by nauczyć się czytać emocje, intencje konsumentów, analizować nieuświadomione reakcje. Korzystanie w tym celu np. z urządzeń z wbudowanymi sensorami może dać potężną przewagę konkurencyjną. Jednak tak jak wszystko, co wiąże się z głębokim wchodzeniem w osobistą przestrzeń konsumentów, wiąże się z ryzykiem. AI wróg, czy przyjaciel? O tym będą dyskutować m.in. Monika Kolaszyńska, prezes zarządu, Super-Pharm Poland; Joanna Orzechowska, East Europe Marketing Manager & Category Lead, Poland, Baltics & Ukraine, Unilever oraz Adam Nitecki, General Manager E-commerce, L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. To będzie spojrzenie na technologię z perspektywy firm, które wykorzystują już AI w szerokim zakresie, ale mają pełną świadomość, że nie można pozostawić tych procesów poza kontrolą.

Czytaj także: Do czego Unilever, właściciel marki Dove, wykorzystuje sztuczną inteligencję?

Liderzy L’Oréal: W ciągu kilku lat AI stanie się tak powszechne jak powietrze, którym oddychamy

image
Oficjalna grafika Forum Branży Kosmetycznej 2024
wiadomoscikosmetyczne.pl

Pokolenie Alfa – dzieci urodzone po 2010 r., wychowane w środowisku technologii i cyfrowych treści. Czy dzięki temu bardziej otwarte na świat, czy może bardziej samotne? O określonych postawach czy stale poszukujące? Hedoniści czy minimaliści? Stawiający siebie w centrum, czy wrażliwi na innych? Dziś to nastolatkowie, jeszcze korzystający z zasobów rodziców, za chwilę sami staną się głównymi konsumentami. To oni są w centrum zainteresowania marek, które uczą się z nimi komunikować mając na uwadze, że szybko się nudzą, nie wybaczają fałszu i błyskawicznie są w stanie zweryfikować każdą informację. Jak mierzą się z tym firmy z obszaru beauty – o tym porozmawiamy m.in. z Katarzyną Mauduit, Marketing Director Poland & CEE, Douglas oraz z Anną Rucińską, Head of Burda Beauty Center & Communities (wizaz.pl)

Badawcza firma NielsenIQ sprowadzi nas do tego, co u podstaw i decyduje o słupkach sprzedaży. Siła marki czy siła ceny? Barbara Nesterowicz, Client Business Partner, NielsenIQ  z pewnością odniesie się do najnowszych danych, które pokazują, że choć Polacy są bardzo wrażliwi na ceny, to też inne czynniki – po trudnym okresie inflacyjnym – zaczynają mieć wpływ na to jakie produkty wkładają do swoich koszyków.

Czytaj także: NIQ: Marki własne spowalniają, brandy premium w górę. Wracamy do konsumenckiej normalności?

Nie zabraknie także tematów środowiskowych – sektor kosmetyczny jest poddany ogromnej presji zmian w obszarze surowców kosmetycznych, wprowadzania biodegradowalnych opakowań, dostosowania całej swojej działalności do wymogów gospodarki obiegu zamkniętego. Wielu twierdzi, że europejskie, wyśrubowane normy ekologiczne są nie do spełnienia, a chęć sprostania nim spowoduje, że część przedsiębiorstw przestanie istnieć, bo nie wytrzymają presji kosztowej, a te, które przetrwają i tak przegrają w konkurencji z firmami z Azji, których normy europejskie w zakresie ekologii nie obowiązują.

Czytaj także: Cosmetics Europe zawiedzione zapisami w tekście rozporządzenia PPWR przyjętym przez Parlament Europejski. Polskie firmy: jest wiele pytań i niewiadomych

Forum Branży Kosmetycznej to nie tylko wykłady i dyskusje, ale przede wszystkim przestrzeń do bezpośrednich spotkań, wymiany informacji, doświadczeń i robienia biznesu. Nasi Partnerzy i Wystawcy zadbali, aby w przestrzeni wystawienniczej nie zabrakło innowacji, zarówno w obszarze produktów, jak i usług i technologii. Co roku w tej części tętni życie i przez cały dzień toczą się rozmowy. Na stoiskach wystawców można produkty wypróbować, otrzymać katalogi, próbki, umówić się na spotkania i negocjować już na miejscu. Uczestnikami Forum Branży Kosmetycznej są wyłącznie profesjonaliści – menedżerowie odpowiedzialni za różne obszary funkcjonowania firm z sektora produkcji, dystrybucji i handlu, poszukujący dla swoich przedsiębiorstw wiedzy, nowości asortymentowych, innowacji usprawniajacych funkcjonowanie firm. To wyjątkowa okazja, by spotkać się w tak biznesowym gronie.

image
Fotorelacja Forum Branży Kosmetycznej 2023
wiadomoscikosmetyczne.pl

Zwieńczeniem Forum Branży Kosmetycznej będzie rozdanie nagród w konsumenckim rankingu Drogeria Roku wyróżniającym miejsca, w których Polacy lubią kupować kosmetyki i cenią je za wyjątkową ofertę, interesujące promocje i najlepszą obsługę. Ogłoszenie zwycięzców w rankingu Drogeria Roku poprzedzi prezentacja drugiej edycji badania „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce”, które dla Wiadomości Kosmetycznych realizuje firma badawcza Mobile Institute specjalizująca się w śledzeniu trendów konsumenckich i wielokanałowym monitoringu satysfakcji oraz dostarczającej narzędzia dialogu marek z konsumentami. Raport z badania zaprezentuje  Katarzyna Czuchaj-Łagód, współzałożycielka i dyrektorka zarządzająca Mobile Institute.

Czytaj także: Drogeria Roku 2023. Tak wybrali konsumenci

Kupujący kosmetyki skaczą między sklepami a internetem. Nie są wierni jednej sieci drogeryjnej [Badanie Mobile Institute]

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 15:23