
Produkty z linii Water Flow jakie pierwsze pojawią się na rynku w odświeżonej, bardziej oszczędnej w wyrazie, szacie graficznej. Zmiana etykiet i opakowań wszystkich produktów to element długofalowej strategii marki, która chce komunikować się z konsumentami w bardziej przejrzysty oraz zwięzły sposób.
Przeczytaj również: Phlov w kampanii wizerunkowej zachęca do #MatchYourFlow
Równolegle, w trosce o środowisko, marka podjęła decyzję o rezygnacji z kartonowych opakowań. Dotyczy to wszystkich kosmetyków, które nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia.
Phlov to polska marka ekologicznych, wegańskich i nietestowanych na zwierzętach kosmetyków, założona w 2019 roku przez Annę Lewandowską, wielokrotną medalistkę mistrzostw świata, Europy i Polski w karate, businesswoman, dietetyczkę i trenerkę.
W portfolio Phlov znajdują się kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów. Marka oferuje także akcesoria do pielęgnacji skóry, a także świece zapachowe.
Przeczytaj również: Marka Phlov by Anna Lewandowska wprowadza na rynek perfumy