StoryEditor
Producenci
31.10.2023 15:38

No7 wybiera Elizabeth Banks na pierwszą ambasadorkę marki w USA

Elizabeth Banks została nową twarzą brytyjskiej marki własnej Bootsa. / No7
Marka produktów do pielęgnacji skóry No7 wybrała aktorkę, reżyserkę i przedsiębiorczynię Elizabeth Banks na swoją pierwszą ambasadorkę w USA. Marka zorganizowała spotkanie w Nowym Jorku, podczas którego Banks udzieliła wywiadu dziennikarce telewizyjnej Henie Dobie na temat jej miłości do produktów No7 i linii Future Renew, która zadebiutowała na początku tego roku.

Elizabeth Banks potwierdziła, że nigdy nie poddawała się operacjom plastycznym twarzy i określiła siebie jako „naturalną piękność”. Hollywoodzka aktorka została poczyniła to wyznanie przy okazji ujawnienia, że w tym roku została pierwszą ambasadorką brytyjskiej marki kosmetycznej No7 w USA.

No7 to marka kosmetyków przeciwstarzeniowych, produktów do pielęgnacji skóry i kosmetyków opracowana przez Boots w Wielkiej Brytanii. Marka No7 została wprowadzona na rynek przez firmę Boots w 1935 roku jako wybór jedenastu produktów do pielęgnacji skóry, a w 1937 roku została rozszerzona o kilka kosmetyków kolorowych. Od momentu wprowadzenia marka przeszła osiem redesignów. W 2007 roku firma Boots rozszerzyła asortyment o produkty do ciała, podkłady, kremy i produkty do pielęgnacji skóry dla mężczyzn.

W 2021 roku Walgreens Boots Alliance (WBA), spółka będąca właścicielem marki, uruchomiła No7 jako odrębną firmę. Produkty i usługi No7 są dostępne w ponad 20 000 sklepów oraz online, na 16 rynkach na całym świecie. Marka reklamuje się jako „najpilniej strzeżona tajemnica piękna Wielkiej Brytanii” pod hasłem: „Nie żałuj, po prostu cofnij [efekty starzenia]". W USA produkty No7 można kupić w sklepach Walgreens, Ulta Beauty, Target, Walmart, a ostatnio w Amazon.

Elizabeth Banks to amerykańska aktorka, producentka filmowa i reżyserka, urodzona 10 lutego 1974 roku w Pittsfield, Massachusetts. Rozpoczęła swoją karierę aktorską w latach 90. na małym ekranie, a następnie przeniosła się na duży ekran. Wcieliła się w wiele różnorodnych ról filmowych, od komedii po dramaty. Jednak to rola w serii filmów "The Hunger Games" jako Effie Trinket przyniosła jej międzynarodową rozpoznawalność.

Czytaj także: Sephora, Boots UK i Space NK wezwały rząd Wielkiej Brytanii do zajęcia się „niedopuszczalnym” wzrostem przestępczości w handlu detalicznym

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 01:29