StoryEditor
Producenci
10.12.2024 12:49

Nivea otwiera biuro w Warszawie. Wprowadza się do najwyższego biurowca w Polsce!

Warszawski prestiżowy biurowiec Varso Tower zyskał nowego najemcę. To tam na 37. piętrze już niedługo swoje pierwsze biuro w stolicy otworzy Nivea Polska/Beiersdorf.

Nivea wynajęła 373 mkw. powierzchni biurowej na 37. piętrze tego najwyższego w naszym kraju budynku. Umowa została podpisana na pięć lat, a biuro rozpocznie swoją działalność w maju 2025 roku.

Nowa siedziba będzie pełnić rolę biura satelitarnego, co umożliwi firmie bycie bliżej kluczowych klientów i dostawców, a także stanie się reprezentacyjną przestrzenią do spotkań dla całego regionu Europy Wschodniej.

Nivea Polska/Beiersdorf to polski oddział globalnej marki kosmetyków do pielęgnacji skóry, należącej do niemieckiej firmy międzynarodowej Beiersdorf AG. Marka oferuje szeroki asortyment kosmetyków do twarzy, ciała i włosów, dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Od lat uznawana jest za eksperta w dziedzinie pielęgnacji skóry na całym świecie. Główna siedziba firmy oraz centrum produkcyjne znajdują się w Poznaniu.

Czytaj też: Beiersdorf odnotowuje 6,5 proc. wzrost sprzedaży w pierwszych dziewięciu miesiącach 2024 r.

Decydując o wyborze siedziby w Warszawie, postawiliśmy na Varso Tower. Kluczową rolę odegrała centralna lokalizacja, doskonała infrastruktura komunikacyjna, co umożliwia jeszcze bliższą współpracę z naszymi kluczowymi partnerami i dostawcami. Ważnym kryterium wyboru były reprezentacyjne przestrzenie idealne do organizacji spotkań biznesowych w regionie Europy Wschodniej oraz ekologiczne rozwiązania – tematy, które mają dla nas szczególne znaczenie – mówi Fatih Alpaslan, General Manager Poland & Baltics w NIVEA Polska/Beiersdorf.

Varso Tower to nowoczesne centrum biznesowe, które przyciąga liderów różnych branż. Z radością witamy NIVEA Polska/Beiersdorf w gronie naszych najemców. Jesteśmy przekonani, że Varso Tower oferując szeroką gamę udogodnień, nowoczesne rozwiązania, doskonałą lokalizację i niepowtarzalne widoki na Warszawę, będzie idealnym miejscem do dalszego rozwoju NIVEA Polska/Beiersdorf w regionie Europy Wschodniej – dodaje Natalia Kasperska, Senior Leasing Manager w HB Reavis Investments Poland.

Varso Tower to najwyższy budynek w Unii Europejskiej, o wysokości 310 metrów, zlokalizowany w centrum Warszawy, tuż przy Dworcu Centralnym. Dzięki licznym udogodnieniom, znakomitej lokalizacji, tarasowi widokowemu oraz panoramicznym oknom z widokiem na Warszawę, stanowi obecnie jeden z najatrakcyjniejszych obiektów na biurowej mapie stolicy.

Inwestorem i deweloperem Varso Tower jest HB Reavis.  

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 00:33