– Zmiana systemu mobilnego jest podyktowana chęcią jeszcze lepszego wykorzystania danych, które raportujemy z rynku i udostępnienie tych informacji naszym pracownikom terenowym – mówi Paweł Opoń, senior service delivery specialist z Nivea Polska.
– Wdrożenie systemu mobilnego Comarch SFA Mobile Sales Force Apps dla Nivea Polska zostanie zrealizowane z wykorzystaniem tabletów iPAD (Apple) oraz nowoczesnej platformy webowej przeznaczonej dla kierowników. Sam system zaś zostanie bardzo mocno zintegrowany z platformą Comarch SFA Online Distribution po to, aby jeszcze lepiej wykorzystać efekt synergii obu tych systemów – wyjaśnił Bartłomiej Szuper, Comarch executive director service sector
Firma Comarch dostarcza rozwiązania mobilne i webowe przeznaczone do obsługi i optymalizacji procesów okołosprzedażowych. Jej Comarch SFA Mobile Sales Force Apps pozwalają na zarządzanie terenowymi siłami sprzedaży, które obsługują zarówno nowoczesny, jak i tradycyjny kanał sprzedaży. Rozwiązanie z jednej strony wspiera przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy, z drugiej pomaga w zarządzaniu całym zespołem sprzedażowym. Ponadto integracja z systemem Comarch SFA Online Distribution, czyli platformą raportująco-komunikacyjną, wykorzystywaną do współpracy producenta z siecią dystrybutorów pozwala pracować na rzeczywistych danych sprzedażowych optymalizując zarządzanie całą siecią sprzedaży.