StoryEditor
Producenci
02.02.2023 00:00

Nielsen: La Roche-Posay najszybciej rozwijającą się marką pielęgnacyjną 2022 r.

Znana powszechnie marka dermokosmetyków została wyróżniona przez Nielsen IQ dzięki swojemu wielkiemu osiągnięciu. / materiały prasowe La Roche-Posay
La Roche-Posay może z dumą ogłosić, że było najszybciej rozwijającą się marką produktów do pielęgnacji skóry w 2022 r. Według NielsenIQ, lidera branży w badaniach rynku CPG, marka zajęła pierwsze miejsce wśród 30 najlepszych marek pod względem wzrostu sprzedaży w dolarach i jednostkowo (odpowiednio 46 i 48 proc.) za cały rok 2022 vs. cały rok 2021.

La Roche-Posay było najszybciej rozwijającą się marką produktów do pielęgnacji skóry w 2022 roku. Według NielsenIQ marka zajęła pierwsze miejsce wśród 30 najlepszych marek pod względem wzrostu sprzedaży w dolarach i jednostkach (odpowiednio 46 i 48 proc.) w całym roku 2022 w porównaniu z całym rokiem 2021. Marka jest znana z tworzenia pionierskich produktów do pielęgnacji skóry bazujących na połączeniu kosmetologii z innowacjami i edukacją. La Roche-Posay współpracuje z dermatologami na całym świecie, aby pozostać w czołówce badań naukowych dotyczących pielęgnacji skóry i formułować bezpieczne i skuteczne produkty, które są opracowywane i testowane przez dermatologów.

Dziękujemy naszym partnerom, którzy pomogli w budowaniu i wspieraniu biznesu La Roche-Posay. Jesteśmy głęboko wdzięczni za ciężką pracę i poświęcenie w pomaganiu La Roche-Posay w osiągnięciu tego niesamowitego osiągnięcia, przede wszystkim [jesteśmy wdzięczni] dermatologom, pielęgniarkom, personelowi medycznemu, farmaceutom, redaktorom, sprzedawcom detalicznym, agencjom i oczywiście zespołowi marki. Nasza marka zawsze była przekonana o sile i skuteczności naszych produktów. Cieszymy się rosnącym zainteresowaniem amerykańskich konsumentów naszą odmieniającą życie pielęgnacją skóry wspieraną przez dermatologów. – powiedziała Penelope Giraud, dyrektorka generalna La Roche-Posay USA.

To ekscytujące osiągnięcie zostało również wsparte różnymi kluczowymi programami i inicjatywami realizowanymi przez La Roche-Posay w 2022 roku. Były nimi między innym coroczna, trwająca już dekadę kampania uświadamiająca i edukacyjna w zakresie zdrowia publicznego SOS – Save Our Skin, mająca na celu informowanie Amerykanów o zagrożeniach związanych z promieniowaniem UV i znaczeniu codziennego bezpieczeństwa przed słońcem, nowe partnerstwo z American Cancer Society w celu dalszego wspierania pacjentów onkologicznych, ich opiekunów i społeczność onkologów, a także podnoszenie świadomości na temat skórnych skutków ubocznych leczenia raka oraz sponsorowanie stypendium badawczego Skin of Colour and Pigmentary Disorders Research Fellowship w Keck School of Medicine na Uniwersytecie Południowej Kalifornii (USC).

Czytaj także: NielsenIQ: Rośnie zainteresownie zrównoważonym rozwojem wśród konsumentów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 06:05