Przestrzeń CBD stała się jedną z historii sukcesu podczas pandemii, ponieważ konsumenci szukają dobrego samopoczucia z powodu wirusa. Wchodząc po raz pierwszy do przestrzeni CBD, australijska aktorka będzie nie tylko twarzą marki, ale także będzie pomagać w rozwoju produktów i kierować firmą.
Nicole Kidman powiedziała: - SeraLabs i ja jesteśmy zgodni co do znaczenia wzmacniania pozycji kobiet w biznesie. Tak więc, chociaż kochałam te produkty, jeszcze bardziej podobało mi się to, że dołączyłam do firmy, która wyznawała te same wartości co do roli kobiet w biznesie.
Nancy Duitch, dyrektor generalna SeraLabs i dyrektor ds. strategicznych CURE Pharmaceutical, skomentowała: - Nasza misje były zgodne od samego początku i wiedziałam, że Nicole poważnie podchodzi do zakasania rękawów i bycia integralną częścią firmy. Posiada wszystkie cechy, których szukałam u partnera marki, a nasza etyka pracy jest bardzo podobna.
- Oprócz zrozumienia marki, naprawdę zależy jej na tworzeniu produktów opartych na rozwiązaniach, w których kobiety i mężczyźni w każdym wieku mogą mieć dostęp do najwyższej jakości, innowacyjnych, przeciwstarzeniowych produktów do pielęgnacji skóry, uśmierzających ból i ultra nawilżających, dostępnych w przystępnej cenie - dodała.