StoryEditor
Producenci
10.01.2025 16:00

Nicolas Galitzine nową globalną twarzą perfum Emporio Armani

Emporio Armani ogłosiło, że brytyjski aktor Nicolas Galitzine został nowym globalnym ambasadorem zapachów marki. Znany z ról w popularnych filmach romantycznych i hitowych serialach telewizyjnych, Galitzine idealnie wpisuje się w wizerunek współczesnego bohatera — łączącego siłę, charyzmę i swobodę. W najnowszej kampanii marki aktor pojawia się w centrum dynamicznej, a zarazem kameralnej imprezy, gdzie przyciąga uwagę jako niekwestionowana gwiazda wieczoru.

Nicolas Galitzine urodził się 29 września 1994 roku w Londynie. Swoją aktorską karierę rozpoczął w 2014 roku w filmie The Beat Beneath My Feet. Przełomem w jego karierze były role w takich produkcjach jak Cinderella (2021), Purple Hearts (2022), Red, White & Royal Blue (2023) oraz The Idea of You (2024). Dzięki dynamicznemu rozwojowi kariery i rosnącej popularności, Galitzine stał się jednym z najbardziej obiecujących aktorów młodego pokolenia w brytyjskim kinie.

Współpraca z Emporio Armani to dla Galitzine’a ważny krok w budowaniu globalnego wizerunku. Marka, znana z łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnością, poprzez wybór młodego aktora podkreśla swoje otwarcie na nowe pokolenie odbiorców. Kampania z jego udziałem ma szansę dotrzeć do szerokiej grupy klientów na całym świecie, łącząc świat filmu z ekskluzywnym światem perfum.

W przeszłości Emporio Armani angażowało znanych aktorów i aktorki jako ambasadorów swoich perfum. W 2017 roku francuski aktor Clément Chabernaud został twarzą męskiego zapachu “Stronger With You”. W tym samym czasie holenderska modelka i aktorka Lara Stone promowała damski odpowiednik “Because It’s You”. W 2020 roku do grona ambasadorów dołączył brytyjski aktor Nicholas Hoult, który reprezentował linię zapachów “Emporio Armani Stronger With You”. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.01.2025 14:17
Oriflame zamyka fabrykę i przenosi produkcję z Polski, pracowników czekają zwolnienia [TYLKO U NAS SZCZEGÓŁY]

Oriflame zdecydowało o zamknięciu fabryki w Warszawie i przeniesieniu produkcji do sieci wyselekcjonowanych producentów z Europy. Decyzja ta ma na celu modernizację procesów produkcyjnych oraz przyspieszenie wdrażania innowacyjnych kosmetyków.

Szwedzka marka kosmetyczna Oriflame podjęła decyzję o stopniowym zamknięciu swojej fabryki CETES w Warszawie w ciągu najbliższych dwóch lat. Produkcja zostanie przeniesiona do starannie dobranych europejskich partnerów, którzy specjalizują się w produkcji dla prestiżowych marek kosmetycznych. Jak wynika z wewnętrznego dokumentu, decyzja ta podyktowana jest potrzebą szybszego reagowania na dynamicznie zmieniające się trendy rynkowe i rozwój technologii.

Przeniesienie produkcji do kilku partnerów w Europie pozwoli firmie Oriflame uzyskać dostęp do bardziej zróżnicowanych technologii, wyspecjalizowanej wiedzy oraz zaawansowanych procesów produkcyjnych. Przykładem jest przeniesienie produkcji luksusowych formuł pielęgnacyjnych, opracowywanych w sztokholmskim laboratorium, do fabryk we Francji. Takie rozwiązanie ma nie tylko podnieść jakość produktów, ale również skrócić czas ich wprowadzania na rynek.

image
Oriflame
Proces zamknięcia warszawskiej fabryki ma przebiegać stopniowo i być starannie zarządzany. Oriflame zapewnia, że wszystkie już złożone zamówienia zostaną zrealizowane lub płynnie przekazane nowym partnerom produkcyjnym. Firma deklaruje również, że dotychczasowe warunki współpracy z dostawcami i klientami pozostaną bez zmian, co ma zagwarantować ciągłość działalności. Produkcja kosmetyków nadal będzie odbywać się na terenie Unii Europejskiej, co pozwoli utrzymać wysokie standardy jakości i bezpieczeństwa.

Decyzja ta będzie miała niestety wpływ na pracowników fabryki CETES w Warszawie. Jak podano w wewnętrznych informacjach, wszyscy pracownicy objęci procesem zwolnień otrzymają pakiet odpraw przewyższający wymagania prawne oraz odpowiednie wsparcie. Mimo zamknięcia zakładu, Oriflame nie wycofuje się z rynku polskiego, gdzie nadal planuje prowadzić intensywną sprzedaż swoich produktów i rozwijać działalność.

Anna Malmhake, CEO Oriflame Group, podkreśla, że zmiany są konieczne w obliczu dynamicznie rozwijającego się rynku kosmetycznego. Nowa strategia ma umożliwić firmie szybsze wprowadzanie innowacyjnych produktów oraz lepsze dopasowanie do oczekiwań konsumentów. Przeniesienie produkcji do wybranych partnerów europejskich ma nie tylko zwiększyć efektywność, ale również zapewnić długoterminowy rozwój marki.

image
Cetes Cosmetics

W kwietniu 2024 roku Cetes Cosmetics Poland prowadziło rekrutację na stanowisko księgowej w swojej siedzibie w warszawskim Ursusie, zachęcając do aplikowania obywateli i obywatelki Ukrainy. Cetes Cosmetics to obecna nazwa firmy, która rozpoczęła działalność w Polsce w 1991 roku jako Oriflame Poland Sp. z o.o. W 2012 roku główna siedziba została przeniesiona z Ursusa, gdzie wciąż funkcjonuje fabryka, na ulicę Wołoską 22 w Warszawie.

Jak informuje Gazeta Wyborcza, w lipcu 2024 roku do stołecznego ratusza trafiły dokumenty dotyczące planowanej inwestycji firmy Greenfields na działce przy ul. Skoroszewskiej w Ursusie. Wstępny projekt przewiduje budowę kompleksu budynków mieszkalnych o wysokości do dziewięciu pięter, z podziemnym parkingiem na 1,8 tysiąca samochodów oraz 200 miejscami postojowymi na powierzchni. Obecnie na tym terenie znajduje się właśnie omawiana fabryka kosmetyków Oriflame.

Redakcja będzie monitorować sytuację.

Czytaj także:

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.01.2025 13:52
Nowy rozdział dla marki Christian Lacroix: hiszpańska grupa STL przejmuje kultowy dom mody
Christian Lacroix

Ikoniczna marka Christian Lacroix, założona w 1987 roku przez projektanta z Arles, rozpoczyna nową erę. Po latach trudności finansowych i utraty prestiżu, dom mody trafił w ręce hiszpańskiej grupy Sociedad Textil Lonia (STL). Przejęcie ma na celu przywrócenie świetności francuskiej marce na arenie międzynarodowej.

Dom mody Christian Lacroix, znany z barokowego stylu inspirowanego motywami Prowansji, tradycjami Camargue i teatralnymi kostiumami XVIII i XIX wieku, znalazł nowego właściciela. Hiszpańska grupa STL, do której należą już marki Purificación García i CH Carolina Herrera, oficjalnie przejęła markę Lacroix. Jak podkreślono w komunikacie prasowym, transakcja ma na celu wzmocnienie pozycji grupy w świecie haute couture oraz wykorzystanie bogatego dziedzictwa francuskiej marki. STL, z siedzibą w Hiszpanii, prowadzi działalność w 43 krajach, zarządzając siecią 600 sklepów i zatrudniając 2500 pracowników. W ostatnim roku obrotowym, zakończonym 28 lutego 2024 roku, grupa osiągnęła imponujące przychody na poziomie 429,8 miliona euro.

Christian Lacroix, wspierany przez Bernarda Arnaulta od momentu powstania, szybko zyskał renomę w świecie mody. Jednakże od początku lat 2000 marka zaczęła zmagać się z problemami finansowymi. Po sprzedaży w 2005 roku amerykańskiej grupie Falic Fashion, sytuacja nie uległa poprawie. W 2008 roku sprzedaż spadła o 35 proc., a marka zanotowała stratę na poziomie 10 milionów euro. Konieczne było wdrożenie planu naprawczego, który wiązał się m.in. z likwidacją około 100 miejsc pracy. W 2009 roku marka utraciła nawet status haute couture, co dodatkowo osłabiło jej pozycję na rynku.

Sociedad Textil Lonia widzi jednak w Christian Lacroix potencjał na globalną skalę. Dzięki swojemu doświadczeniu i zasobom, hiszpańska grupa planuje odbudowę marki, wykorzystując jej historyczne archiwa i unikalne dziedzictwo. Nowi właściciele chcą przywrócić Lacroix do czasów jego świetności, bazując na rosnącym popycie na luksusowe marki w rozwijających się rynkach. Czy STL uda się tchnąć nowe życie w markę, która niegdyś była symbolem ekstrawagancji i luksusu? Czas pokaże, ale z pewnością potencjał hiszpańskiego giganta oraz jego globalna sieć dystrybucji stwarzają solidne podstawy dla sukcesu.

Czytaj także: Chiński kryzys konsumencki odbija się na luksusowych markach – prognozy LVMH na trzeci kwartał potencjalnie słabe

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. styczeń 2025 16:15