Firma Bath & Body Works zaprezentowała pierwszą kolekcję produktów w ramach partnerstwa inspirowaną hitowym serialem dramatycznym studio produkcyjnego Shondaland w serwisie Netflix, znanym pod tytułem Bridgerton. Ekskluzywny, limitowany asortyment „Bridgerton” inspirowany jest scenami, postaciami, kluczowymi ikonami i momentami z serialu, oddając jego aspiracyjną i żywą estetykę, i pojawia się tuż przed długo oczekiwaną premierą trzeciego sezonu – część 1 w czwartek, maja 16 i część 2 w czwartek, 13 czerwca w serwisie Netflix.
Członkowie programu lojalnościowego Bath & Body Works otrzymają ekskluzywny, wcześniejszy dostęp do Diamond of the Season, promowanego zapachu z nutami brzoskwini, żonkila i jaśminu.
Aby uczcić współpracę z Bridgerton, firma Bath & Body Works wyprodukowała świecę z 3 knotami przeskalowanej wielkości, emitującą zapach Diamond of the Season, która będzie dostępna przez ograniczony czas i dla nowojorczyków w Flatiron Plaza, by móc sobie zrobić z nią zdjęcie. Fani Bath & Body Works i Netflix mogą spodziewać się większej liczby wspólnych produktów w ramach współpracy tego duetu w 2024 roku.
Czytaj także: Inglot nawiązał współpracę z Netflix i prezentuje limitowaną kolekcję produktów