StoryEditor
Producenci
30.11.2017 00:00

Nesperta chce rozszerzyć grono użykowniczek hybryd: Hi Hybrid – młodsza siostra Semilaka

Firma Nesperta zaprezentowała nowa markę lakierów hybrydowych. Od jej flagowego brandu, którym jest Semilac, Hi Hybrid różni się m.in. grupą docelową, ceną i dostępnością produktów. Lakiery przeznaczone są dla młodych dziewczyn, które same chcą sobie robić manicure hybrydowy w domu, lubią eksperymenty, częste zmiany, a w doborze kosmetyków istotna jest dla nich cena.

Hybrydowe lakiery do paznokci Hi Hybrid są przeznaczone dla młodych dziewczyn w wieku 16-25 lat. – Radosnych, autentycznych, pewnych siebie, z pasją i poczuciem humoru – wyjaśniała podczas ich premiery Paulina Piątek, PR manager Nesperta.

Młodą markę od swojej starszej  siostry – profesjonalnych lakierów hybrydowych Semilac –  odróżnia nie tylko grupa docelowa. Lakiery Hi Hybrid są przeznaczone do odważnych eksperymentów w domu (w odróżnieniu od lakierów Semilac, które w swoim założeniu stworzone zostały do wykonywania perfekcyjnego manicure’u w salonie kosmetycznym). Są łatwiejsze w stosowaniu, mają mniejszą pojemność i bardziej przystępna cenę. Mają być także szeroko dostępne – w e-sklepie oraz w licznych drogeriach.

Manicure hybrydowy staje się coraz bardziej popularny. – Już co czwarta Polka używa lakieru hybrydowego. A rok wcześniej było to zaledwie 9 proc. Dzięki naszej propozycji dynamika wzrostu może jeszcze bardziej przyspieszyć, bowiem tworząc nowa markę zidentyfikowaliśmy bariery, które powodowały, że część kobiet – głównie tych najmłodszych – nie była zainteresowana tego typu manicure’m – mówi Krzysztof Gamański, brand manager Hi Hybrid. Według jego słów te najważniejsze bariery to cena wykonania usługi w salonie, skomplikowane stosowanie (aplikacja i zdejmowanie), a także trwałość (dla młodych osób lubiących zmiany trzy tygodnie z jednym kolorem na paznokciach nie jest zaletą).

Lakiery Hi Hybrid są przeznaczone do stosowania w domu, a komunikacja marki stawia na rytuał stylizacji paznokci podczas wieczoru z przyjaciółkami. Na stronie marki oraz w kanałach w mediach społecznościowych prezentowane są tutoriale wyjaśniające jak zrobić manicure hybrydowy i pokazujące, że nie musi się on kojarzyć się z drogimi, skomplikowanymi i niedostępnymi narzędziami. Starter Hi Hybrid, w którym oferowane są niezbędne akcesoria wraz lampą UV/LED oraz jednym lakierem w kolorze intensywnej czerwieni kosztuje 169,99 zł. Pojedyncze lakiery o pojemności 5 ml to koszt 19,99 zł. Oferowane są w czterech seriach kolorystycznych – Party, Sport, Travel oraz Date. Każda zawiera po 12 odcieni – od stonowanych barw natury i pasteli po odważne brokaty i neony.

Hasłem nowych lakierów jest: Say hi to hybrid! W sprzedaży dostępne są od początku grudnia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 07:55