StoryEditor
Producenci
02.12.2021 00:00

Neonail zorganizował świąteczne warsztaty stylizacji paznokci

Świąteczne warsztaty stylizacji paznokci Neonail odbyły się pod okiem Patrycji Jewsieni, manicurzystki gwiazd, która od lipca jest oficjalną stylistką marki. W spotkaniu uczestniczyła także Anna Halarewicz, twórczyni ozdobnych opakowań zestawów prezentowych Neonail, która dla uczestniczek warsztatów przygotowywała świąteczne ilustracje.

Grudniowe spotkanie z marką Neonail odbyło się w świątecznej atmosferze. Także tworzone pod okiem Patrycji Jewsieni, manicurzystki gwiazd, stylistki Neonail stylizacje paznokcie miały świąteczne elementy, takie jak gwiazdki, laski Mikołaja czy mikołajowe czapeczki. Podczas gdy uczestniczki warsztatów zmagały się z manicurem, ilustratorka Anna Halarewicz, twórczyni ozdobnych opakowań zestawów prezentowych Neonail, przygotowywała rysunkowe niespodzianki.

Marka Neonail to głównie lakiery hybrydowe, ale też emalie tradycyjne i produkty do pielęgnacji dłoni i makijażu twarzy. Ma trzy salony, które równocześnie są centrami szkoleń – w warszawie w Galerii Młociny, a także w Poznaniu i we Wrocławiu. Sprzedaż odbywa się także na 220 wyspach w galeriach handlowych. Ich liczba nie jest zamknięta, ale firma nie ma rozbudowanego planu ekspansji.

– Stale przyglądamy się rynkowi. Sprawdzamy, która lokalizacja mogłaby być perspektywiczna. Jednak współpracując z drogeriami multibrandowymi i hurtowniami, nie wszędzie chcemy otwierać kolejne wyspy. Staramy się nie dublować z naszymi partnerami biznesowymi na rynkach, które są przez nich obsługiwane – wyjaśnia Magda Stoińska, PR manager Neonail.

Według niej moda na staranny manicure i hybrydę nie znika i nic tego nie zapowiada. Wprost przeciwnie zainteresowanie lakierami i produktami do stylizacji paznokci jest coraz większe.

– Nawet w pandemii dziewczyny chcą mieć piękne paznokcie. Teraz jednak częściej malują je same w domu. Tym bardziej, że oprócz tradycyjnych lakierów hybrydowych zaoferowaliśmy im lakiery Simple 3 w1, które są uproszczoną wersją hybrydy. W jednej buteleczce mamy bazę, kolor i top. Malujemy dwa razy, suszymy pod lampą i mamy idealny manicure przez dwa tygodnie – mówi Magda Stoińska.

Neonail prowadzi sprzedaż także przez stronę internetową, a dodatkowo rozwija sieć pod brandem Neonail Expert. Jest to oferta dla salonów kosmetycznych. Marka należy do firmy Cosmo Group, która w swoim portfolio ma również marki Mylaq i Neo Make Up.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.03.2025 15:53
L’Oréal otwiera największe centrum badawczo-innowacyjne poza Francją
L‘Oréal

L’Oréal Groupe oficjalnie otworzyło swoje nowe Centrum Badawczo-Innowacyjne (R&I) w Clark, w stanie New Jersey. To największa tego typu placówka firmy poza Francją, obejmująca powierzchnię niemal 23 000 mkw i stanowiąca inwestycję o wartości 160 milionów dolarów. Budowa obiektu rozpoczęła się w 2022 roku, a pełnoskalowa działalność ruszyła w lutym 2025 roku. Centrum podkreśla długoterminowe zaangażowanie L’Oréal w amerykański rynek, gospodarkę i rozwój miejscowej kadry naukowej.

Nowe centrum R&I odegra kluczową rolę w rozwoju marek należących do L’Oréal, takich jak Maybelline, CeraVe, Redken i Kiehl’s. Wśród najważniejszych elementów kompleksu znajduje się modułowe laboratorium o powierzchni 2 400 mkw, centrum współtworzenia produktów, które może codziennie przyjmować do 400 uczestników testów konsumenckich, oraz mini fabryka umożliwiająca dopracowanie finalnych receptur przed pełnoskalową produkcją.

Placówka zatrudni ponad 600 naukowców, inżynierów i badaczy, wspierając rozwój innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań w dziedzinie kosmetyki. Będzie także współpracować z czołowymi uczelniami, firmami biotechnologicznymi i startupami, koncentrując się na zrównoważonym rozwoju, inkluzywności oraz dostosowywaniu produktów do różnych typów skóry i włosów. Centrum w New Jersey dołącza tym samym do globalnej sieci R&I L’Oréal, obejmującej ośrodki we Francji, Brazylii, RPA, Indiach, Chinach i Japonii.

Zdaniem Barbary Lavernos, wiceprezeski i dyrektorki ds. badań, innowacji i technologii w L’Oréal, Stany Zjednoczone odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu przyszłości branży kosmetycznej. Jak podkreślił również David Greenberg, CEO L’Oréal USA, inwestycja ta pozwoli firmie na wdrażanie przełomowych innowacji, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju amerykańskiej gospodarki i tworzenia nowych miejsc pracy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.03.2025 15:04
Johnson & Johnson podejmuje kolejną próbę zakończenia sporów dotyczących talku
Getty Images

Spółka zależna Johnson & Johnson, Red River Talc, złożyła wniosek do sądu upadłościowego w Teksasie w celu uzyskania zgody na ustanowienie funduszu powierniczego przeznaczonego na rozliczenie około 93 000 spraw związanych z talkiem. Propozycja ta stanowi część strategii prawnej znanej jako „Texas Two Step”, która pozwala firmie na rozstrzyganie roszczeń poprzez procedury upadłościowe.

Według raportu opublikowanego przez The Wall Street Journal, 83 procent wnioskodawców zagłosowało za przyjęciem porozumienia. Plan zakłada utworzenie funduszu w wysokości 9 miliardów dolarów amerykańskich, co oznacza, że każdy z poszkodowanych otrzyma średnio 120 000 dolarów. Jest to próba systemowego rozwiązania problemu roszczeń dotyczących rzekomego powiązania produktów zawierających talk z problemami zdrowotnymi.

Johnson & Johnson od dłuższego czasu dąży do zamknięcia wszystkich postępowań sądowych związanych z talkiem poprzez zastosowanie procedury upadłościowej. Część ekspertów prawnych oraz przeciwników tej strategii podnosi argument, że dochodowe przedsiębiorstwo nie powinno mieć możliwości wykorzystywania prawa upadłościowego do unikania odpowiedzialności finansowej. Krytycy twierdzą, że „Texas Two Step” pozwala dużym firmom na minimalizowanie strat finansowych kosztem poszkodowanych.

Decyzja sądu w tej sprawie będzie miała istotne znaczenie dla przyszłości tego rodzaju procesów upadłościowych w Stanach Zjednoczonych. Jeśli wniosek Red River Talc zostanie zatwierdzony, może to stworzyć precedens dla innych korporacji, które stoją w obliczu masowych pozwów. Jednocześnie poszkodowani będą musieli zdecydować, czy zaproponowana kwota rekompensaty jest dla nich satysfakcjonującym rozwiązaniem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. marzec 2025 10:51