StoryEditor
Producenci
05.04.2018 00:00

NeoNail wystartował z mobilną aplikacją lojalnościową

„Klub NeoNail” to pierwszy w Polsce program lojalnościowy w formie aplikacji mobilnej w branży lakierów hybrydowych. Za jego pomocą użytkownicy mogą zbierać punkty za zakupy zarówno w sklepie internetowym, jak i w wybranych punktach stacjonarnych, a następnie wymieniać je na atrakcyjne nagrody. Aplikacja w zaledwie 24 godziny po uruchomieniu weszła na drugie miejsce w zestawieniu App Store w kategorii „Styl życia” w Polsce.

Marka NeoNail przygotowała dla klubowiczów atrakcyjną ofertę już na starcie. Pierwsze 1000 osób, które pobrało aplikację otrzymało kod rabatowy, a do zamówienia dodano gratisowy lakier z najnowszej kolekcji Thermo Color by Dawid Woliński z unikatowym grawerem. Dodatkowo, do 20 kwietnia, każdy nowy użytkownik otrzyma rabat na zakupy -15 proc,, a od 21 kwietnia obowiązywać będzie zniżka -10 proc. na pierwsze zamówienie.

– Start programu lojalnościowego to kolejny krok w celu uatrakcyjnienia naszej oferty. Dbamy nie tylko o wysoką jakość produktów, które posiadają certyfikaty przeprowadzonych badań dermatologicznych, ale również szukamy innowacyjnych rozwiązań służących ich promocji  – podkreśla Magdalena Stoińska, PR manager marki NeoNail.

Każda wydana złotówka to jeden punkt w aplikacji. Zebrane punkty można wymieniać na atrakcyjne nagrody, takie jak lakiery, a także klubowe gadżety. W aplikacji będą pojawiać się promocje czasowe dostępne tylko dla klubowiczów oraz konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Program lojalnościowy NeoNail jest funkcjonalny, prosty w obsłudze, a jego instalacja zajmuje kilka chwil.

Aplikacja do pobrania dostępna jest w Google Play oraz App Store. Wszystkie informacje oraz regulamin znajdują się na stronie klub.neonail.pl.

NeoNail od 2006 roku konsekwentnie rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą. Marka oferuje ponad 250 kolorów lakierów hybrydowych, w tym kolekcje stworzone z ambasadorami marki – Joanną Krupą i Dawidem Wolińskim oraz akcesoria niezbędne do stylizacji i pielęgnacji paznokci. NeoNail należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: Revi Titanum Nails, Black Lashes oraz Mylaq.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 08:02