StoryEditor
Producenci
26.03.2021 00:00

Natura: Zmieniają się oczekiwania konsumentów, ale zainteresowanie gazetkami pozostaje

Gazetka Natury ukazuje się w cyklach dwutygodniowych. Jej nakład jest uzależniony od sezonu. Część jest dostarczana do drogerii, część kolportowana do skrzynek pocztowych na wskazanym terenie. Liczba stron również zależy od sezonu – jest ich od 16 do 20.

– Na bieżąco rewidujemy potrzeby rynku oraz trendy, które na nim funkcjonują. Zmiany w komunikowaniu promocji, ich typach i mechanizmach są dyktowane zmieniającymi się oczekiwaniami konsumentów i ich zwyczajami zakupowymi – wyjaśnia Kinga Furmanek-Tul, manager ds. komunikacji Drogerii Natura.

Oprócz wersji papierowej gazetka jest dostępna na internetowej stronie drogerii oraz w serwisach zajmujących się udostępnianiem wersji elektronicznych ofert promocyjnych.

– Ogromna część naszego życia przeniosła się w ciągu ostatniego roku z offline do online. Podobnie jest z zakupami oraz śledzeniem ofert promocyjnych. Prowadzi to do większego zainteresowania gazetkami dostępnymi do przejrzenia w sieci, ale nie zauważyliśmy spadku zainteresowania wersją papierową, która niezmiennie ma swoje grono zwolenników – mówi Kinga Furmanek-Tul.

Gazetka jest współfinansowana z budżetów producentów, których promocje są w niej prezentowane. Sieć pracuje na stałym cenniku obowiązującym za konkretne powierzchnie reklamowe.

– Z naszych doświadczeń wynika, że gazetka promocyjna jest nieustająco bardzo silnym medium promocyjnym. Niewątpliwie spełnia swoją rolę w grupie klientów do których jest kierowana. Trudno oceniać jej siłę na tle innych działań marketingowych, gdyż tak naprawdę każde z nich jest kierowane do nieco innego odbiorcy. Z całą pewnością gazetka jest jedną z form promocji najszerzej docierających do klientów – podsumowuje Kinga Furmanek-Tul.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 02:22