– Na bieżąco rewidujemy potrzeby rynku oraz trendy, które na nim funkcjonują. Zmiany w komunikowaniu promocji, ich typach i mechanizmach są dyktowane zmieniającymi się oczekiwaniami konsumentów i ich zwyczajami zakupowymi – wyjaśnia Kinga Furmanek-Tul, manager ds. komunikacji Drogerii Natura.
Oprócz wersji papierowej gazetka jest dostępna na internetowej stronie drogerii oraz w serwisach zajmujących się udostępnianiem wersji elektronicznych ofert promocyjnych.
– Ogromna część naszego życia przeniosła się w ciągu ostatniego roku z offline do online. Podobnie jest z zakupami oraz śledzeniem ofert promocyjnych. Prowadzi to do większego zainteresowania gazetkami dostępnymi do przejrzenia w sieci, ale nie zauważyliśmy spadku zainteresowania wersją papierową, która niezmiennie ma swoje grono zwolenników – mówi Kinga Furmanek-Tul.
Gazetka jest współfinansowana z budżetów producentów, których promocje są w niej prezentowane. Sieć pracuje na stałym cenniku obowiązującym za konkretne powierzchnie reklamowe.
– Z naszych doświadczeń wynika, że gazetka promocyjna jest nieustająco bardzo silnym medium promocyjnym. Niewątpliwie spełnia swoją rolę w grupie klientów do których jest kierowana. Trudno oceniać jej siłę na tle innych działań marketingowych, gdyż tak naprawdę każde z nich jest kierowane do nieco innego odbiorcy. Z całą pewnością gazetka jest jedną z form promocji najszerzej docierających do klientów – podsumowuje Kinga Furmanek-Tul.