Marka Chopin wprowadziła na rynek nową kolekcję perfum dla kobiet, która została stworzona przez trzech wybitnych perfumiarzy: Monikę Kaletę, Agnieszkę Pieńkosz-Żagan i Jamsa Krivdę. Ambasadorką i jednocześnie współtwórczynią kolekcji jest Natalia Kukulska.
W kolekcji znajdują się trzy warianty zapachów: Constance (nazwany na cześć Konstancji Gładkowskiej, pierwszej miłości Fryderyka Chopina; Larghetto z Koncertu fortepianowego f-moll op. 21 zostało napisane przez kompozytora na jej cześć), Marie (inspirowany narzeczoną Chopina, Marią Wodzińską; malarką, pianistką i kompozytorką) oraz George Sand (kompozycja stworzona z myślą o jednej z największych skandalistek swojej epoki, Aurorze Dudevant, która pod męskim pseudonimem napisała ponad 70 powieści i nowel, ponad 20 sztuk teatralnych i liczne eseje).
Miraculum przygotowało koncepcję kreatywną kampanii, której celem jest promowanie nowej kolekcji zapachów Chopin Perfumes for Her. Działania reklamowe obejmą telewizję, prasę, internet oraz miejsca sprzedaży. Produkty zostały już wprowadzone do sieci drogeryjnych Rossmann, Jawa oraz Natura.
Firma Miraculum, właściciel marki Chopin, uzyskała wyłączną licencję na użycie nazwiska Fryderyka Chopina w swoich produktach kosmetycznych. Część dochodu ze sprzedaży wód perfumowanych Chopin firma przekazuje na rzecz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
Czytaj także: Miraculum: pierwszy kwartał 2023 nie przyniósł strat, spółka planuje dalszy rozwój