Firma zobowiązała się do budowania społeczności włączającej, w której oczekuje się różnorodności, wszyscy są mile widziani i włączeni, a także tego, że będzie ewoluować w celu promowania przynależności i integracji.
- Za każdym razem, gdy marka wydaje takie oświadczenie, zarazem prosi się o krytykę, gdy nie spełnia swoich własnych standardów. Ale nie mówiąc nic, przyjmujemy to jako wyzwanie dla całej naszej organizacji. To jest podejście „Nigdy nie przestawaj”, część naszego zaangażowania. Byliśmy jednym z pierwszych sprzedawców kosmetyków, którzy przełamali szklany sufit - powiedziała Deborah Yeh, CMO w Sephora zapewniając o otwartym dostępie do odkrywania i poznawania prestiżowego piękna. - Zobowiązujemy się do ciągłego wprowadzania innowacji i działań z korzyścią dla naszych klientów, naszych społeczności i naszej branży.
Firma zamknie wszystkie swoje sklepy, centra dystrybucji i biura korporacyjne 5 czerwca rano, aby zorganizować warsztaty integracyjne dla całej firmy.