
Jak podaje serwis Elle.pl, legendarny aplikator do nakładania fluidu ma tysiące fanek na całym świecie, również w Polsce. Producent BeautyBlender postanowił wykorzystać swoją popularność i zainwestował w produkcję podkładów do twarzy o nazwie „Bounce Liquid Whip Long Wear Foundation”.
Fluid trafił do sprzedaży 24 lipca i można go kupić w amerykańskich sklepach Sephora za 40 dolarów czyli około 150 zł. Planuje się, że w kolejnych miesiącach trafi do Kanady oraz krajów Bliskiego Wschodu. W składzie tego produktu nie ma kontrowersyjnych związków chemicznych typu parabeny, siarczany czy ftalany.
BeautyBlender stworzyła około 10 lat temu hollywoodzka makijażystka Rea Ann Silva. Gąbka do aplikowania podkładu pozwala na idealne i szybkie nałożenie kosmetyku. Jak zapowiedziała twórczyni marki, w 2019 roku pojawi się cała gama produktów do makijażu sygnowana nazwą BeautyBlender.