StoryEditor
Producenci
01.04.2019 00:00

Najnowsze trendy beauty na lato - Sephora Summer 2019

Sephora Summer 2019 to doroczny dzień otwarty tej luksusowej sieci, na którym prezentowane są wszystkie nowości, które zawitają do salonów Sephory tego lata w każdej kategorii produktów - od pielęgnacji przez zapachy i lakiery do paznokci po kosmetyki kolorowe. 

Tym razem letnia oferta Sephory wzbogaci się o sporo ciekawych brandów - obok marek naturalnej i organicznej urody z USA jak np. słynąca z roślinnych masek boscia, Youth to the people czy nowojorski Fresh, który podbija świat beauty jadalnymi składnikami, pojawią się mocno osadzone w trendzie K-Beauty marki koreańskie.

Jedna z nich, LaNeige, jest zainspirowana pięknem Korei, a jej sekret stanowi woda himalajska. Kosmetyki tej marki zawierają w składzie wodę z himalajskich lodowców dla optymalnego nawodnienia skóry. Inne z z nurtu K-Beauty to marki Belif i Tony Moly, które skupiają się na pielęgnacji twarzy, zwłaszcza okolic oczu i maseczkach, niektóre z nich działają w czasie snu czy innowacyjna marka Dr Jart+ wykorzystująca najbardziej zaawansowane koreańskie technologie kosmetyczne i składniki, aby stworzyć nowatorskie formuły. Marka pracuje nie tylko ze specjalistami dermatologii, ale także z artystami, designerami i entuzjastami postępu technicznego.

W Sephorze zagości także brazylijska linia kosmetyków ze sztyftem chroniącym tatuaże, kultowa australijska marka Alpha-H, która jako jedna z pierwszych zaczęła wykorzystywać kwasy owocowe w pielęgnacji skóry. Stworzone przez nią unikalne kosmoceutyczne formuły są wykorzystywane na całym świecie przez tysiące specjalistów w klinikach, kosmetologów oraz profesjonalnych makijażystów.

Oprócz tego Sephora przygotowała sporo nowości w obrębie marek własnych.

Joanna Rokicka
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 01:13