Po tym jak produkty w opakowaniach uzupełniających (refillach) na dobre zagościły w ofertach marek ekonomicznych (mydło do rąk Yope czy kremy do twarzy Floslek), a nawet luksusowych (Lancome), teraz przyszedł czas na marki dermokosmetyczne.
Czytaj też:
FLOSLEK zachęca do ekologicznych wyborów (wiadomoscikosmetyczne.pl)
W ubiegłym roku wymienne wkłady do słoiczków kremów zaprezentowała marka Avene.
Czytaj też:
Teraz marka Vichy, zapewniając, że stale szuka sposobów na redukcję odpadów i zmniejszanie swojego wpływu na środowisko naturalne, wprowadziła na rynek swój sztandarowy szampon przeciwłupieżowy Dercos, w opakowaniu uzupełniającym.
Szampon Dercos oraz ekonomiczne opakowania uzupełniające można kupić w aptekach oraz m.in. na platformie Gemini.pl i w drogerii Super-Pharm.
Dermokosmetyczna marka Vichy należy do koncernu L‘Oreal, a Avene jest własnością Pierre Fabre.
Czytaj też:
Dermokosmetyki na fali. Apteki rozszerzają asortyment beauty (wiadomoscikosmetyczne.pl)
Producenci dermokosmetyków wydają najwięcej na reklamę (wiadomoscikosmetyczne.pl)