StoryEditor
Producenci
09.07.2024 10:38

Może to Westin, może to Maybelline — warszawski hotel stał się w ramach akcji promocyjnej wielkim tuszem do rzęs

W czerwcu ruszyła kampania promująca nowy tusz do rzęs Lash Sensational Firework od Maybelline New York. Firma L’Oréal Polska postawiła na silną obecność w digitalu oraz lipcowe przejęcie przestrzeni miejskiej w Warszawie. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker.

W lipcu hotel Westin w Warszawie przeistoczył się w gigantyczny tusz do rzęs. To pierwszy przypadek, kiedy hotel stał się nośnikiem reklamowym. Aleksandra Szymanowska-Takagi, Integrated Communication Manager w Wavemaker, podkreśla, że celem było oddanie kształtu maskary – jej podłużnej i smukłej formy. Instalacja ma pozostać na fasadzie hotelu do końca miesiąca, a jej centralne umiejscowienie gwarantuje szeroki zasięg i viralowy charakter akcji. To tylko jedna z wielu niestandardowych aktywacji planowanych przez Maybelline New York tego lata.

Kampania skierowana jest do młodych kobiet z pokolenia Z i Y, które szukają jakościowych nowości. Głównym celem jest budowa świadomości nowego produktu w portfolio tuszów Lash Sensational i jego benefitów, takich jak efekt wydłużonych i podkręconych rzęs. Maskarę Lash Sensational Firework można również ujrzeć na dwóch siatkach outdoorowych przy ulicy Marszałkowskiej 111 w Warszawie oraz na licznych citylightach. Wavemaker zadbał także o pełną ekspozycję reklamową w centrum handlowym Westfield Arkadia.

Kampania wspierana jest działaniami z obszaru advocacy, realizowanymi przez agencję Enyo, a za kreację odpowiada MullenLowe Warsaw. Dzięki starannie dobranym lokalizacjom, celem kampanii jest jak najszersze dotarcie do potencjalnych konsumentek, co podsumowała Szymanowska-Takagi, podkreślając, że popularność lokalizacji była kluczowa przy ich wyborze.

Jako Maybelline New York chcemy wytyczać nowe trendy w marketingu. W zeszłym roku jako pierwsza kosmetyczna marka w Polsce wykorzystaliśmy CGI (computer-generated imagery) np. przy okazji kampanii podkładu Super Stay 24H Skin Tint, maskary Sky High czy pomadki Vinyl Ink. W tym roku poszliśmy o krok dalej – nasza najnowsza maskara jest realna i znajduje się na bardzo eksponowanym budynku w Warszawie. Ta kampania to dopiero początek naszych wakacyjnych działań. W sierpniu planujemy dużo niespodzianek – z muzycznymi atrakcjami na czele

mówi Patrycja Jakubowska, Brand Business Leader Poland & Baltic HUB Maybelline New York.

Czytaj także: Wizz Air i Maybelline New York promują tusz do rzęs za pomocą budzącego pytania lotu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.01.2025 13:50
Najnowszy sklep Rituals otwarty w Złotych Tarasach [DUŻO ZDJĘĆ]
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Gallery

Marka Rituals Cosmetics postawiła na rozwój w Polsce – tylko przez ostatni rok uruchomiła w naszym kraju blisko 20 sklepów. Najnowszy butik marki otwarto w środę w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych Warszawy.

Rituals ma obecnie 62 sklepy na terenie całej Polski, między innymi w Trójmieście, BIałymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Rzeszowie, Poznaniu, Szczecinie Radomiu czy Toruniu. W samej Warszawie jest ich już jedenaście. 

Najnowsze otwarcie Rituals miało miejsce w środę 22 stycznia w centrum handlowym Złote Tarasy, cieszącym się dużą popularnością z uwagi na lokalizację w ścisłym centrum miasta i dworca Centralnego. 

Na otwarcie sklepu w Złotych Tarasach o godz. 9 oczekiwało kilkadziesiąt osób. Na pierwszych stu klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 190 zł, przy kasie czekały upominki od marki. 

Również przez kilka najbliższych dni wszyscy klienci będą mogli skorzystać z rabatów i specjalnych promocji.

Jak zapowiedziała Dorota Prat-Carrabin, country director Eastern Europe Rituals Cosmetics, lokalizacja w warszawskich Złotych Tarasach jest strategicznym krokiem, który “pozwoli marce być bliżej klientów i stworzyć dla nich przestrzeń relaksu i inspiracji”.

Otwarcie Rituals w Złotych Tarasach (pierwsze w tym roku w Polsce) to dla marki kolejny krok w zapowiadanej ekspansji w naszym kraju. Przez cały 2024 sieć otworzyła w Polsce ok. 20 nowych butików, a na całym świecie takich otwarć było prawie 250.

Obecnie globalnie działa ponad 1,1 tys. sklepów Rituals w 33 krajach.

Wywodząca się z Holandii marka od początku stawia na przemyślany design oraz formuły produktów. “Jako marka, która chce dostarczać luksusowe produkty kosmetyczne z naciskiem na dobre samopoczucie, jesteśmy pionierami w łączeniu produktów do kąpieli, ciała i domu w jednym portfolio. Nasza oferta obejmuje produkty do pielęgnacji ciała pochodzenia naturalnego, zapachy do domu oraz odzież domową” – podkreśla Rituals. 

Czytaj też: Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.01.2025 10:29
Reckitt inwestuje w rozwój lokalnych mocy produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych i Chinach
Reckitt Benckiser

Reckitt inwestuje setki milionów dolarów w rozwój lokalnej produkcji w Stanach Zjednoczonych i Chinach, aby uniezależnić się od importu i zabezpieczyć łańcuch dostaw przed możliwymi konfliktami handlowymi. Kluczowe projekty to budowa fabryki w Karolinie Północnej za 190 milionów dolarów oraz centrum badawczo-rozwojowego w Szanghaju za 300 milionów juanów (40,9 milionów dolarów).

Fabryka w Karolinie Północnej, której uruchomienie zaplanowano na 2027 rok, umożliwi produkcję tabletek i płynów marki Mucinex na rynku lokalnym. Dzięki temu import produktów Reckitt do Stanów Zjednoczonych zostanie zredukowany do 25 proc. sprzedaży lokalnej. W dobie rozważań o protekcjonistycznej polityce handlowej w USA, w tym potencjalnych taryfach sięgających 60 proc. na import z Chin, ta inwestycja pozwoli firmie na większą elastyczność produkcyjną i uniezależnienie się od pojedynczych źródeł dostaw.

W Chinach firma rozbudowuje fabrykę w Taicang, która od 2026 roku rozpocznie produkcję prezerwatyw, co dodatkowo wzmocni lokalne możliwości wytwórcze. Nowe centrum badawczo-rozwojowe w Szanghaju skoncentruje się na tworzeniu produktów dostosowanych do lokalnych potrzeb. Obecnie aż 80 proc. produktów Reckitt sprzedawanych w Chinach jest już wytwarzanych w tym kraju, co stawia firmę w korzystnej pozycji wobec niepewności na rynku międzynarodowym.

Strategiczne inwestycje Reckitt są odpowiedzią na wyzwania geopolityczne i odzwierciedlają długoterminową wizję firmy. Poprzez wzmocnienie lokalnej produkcji w kluczowych regionach świata, Reckitt nie tylko zabezpiecza swoją pozycję na rynkach, ale również minimalizuje ryzyko wynikające z napięć handlowych i zmian regulacji.

Czytaj także: Reckitt Benckiser konsoliduje swoją polską działalność w warszawskim biurowcu VIBE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 23:19