StoryEditor
Producenci
09.07.2024 15:43

Morele.net wchodzi na rynek beauty z własną marką — Moliv

Morele ogłasza poszerzenie swojego asortymentu o nową markę własną Moliv, która jest według informacji prasowej pierwszą w Polsce oferującą kosmetyki zawierające żywe bakterie probiotyczne. Nowa linia produktów obejmuje cztery rodzaje kremów oraz innowacyjny oleożel do mycia twarzy, stworzone przez doświadczone mikrobiolożki.

Moliv to siódma marka własna Morele, dołączająca do już istniejących marek takich jak Zipro, Peme, BlackWheels, Sense7, PREYON i 4swiss. Nowa linia kosmetyków z probiotykami została opracowana na podstawie badań naukowych i testów, które potwierdzają ich skuteczność w utrzymaniu równowagi mikrobiomu skóry. Oferta Moliv obejmuje kremy anty-aging, nawilżające, odżywcze i regenerujące, a także oleożel z żywymi bakteriami Lactobacillus plantarum. Produkty te dostarczają skórze nie tylko pro-, ale także pre- i postbiotyków, co wspiera rozwój korzystnych bakterii na skórze.

Paulina Oczkoś, współzałożycielka Moliv, podkreśla znaczenie wyjątkowych opakowań airless, które zapewniają długotrwałą trwałość produktów. „Nasze kosmetyki są dedykowane zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, którzy dbają o swoją skórę na co dzień. Ciągle rozwijamy naszą ofertę, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów,” mówi Oczkoś.

Rozszerzanie oferty marek własnych jest kluczowym elementem strategii rozwoju Morele. Mateusz Gzyl, CFO i członek zarządu Morele, komentuje:

Chcemy, aby nasi klienci mieli dostęp do szerokiej gamy produktów, nie tylko z sektora elektroniki. Innowacyjne kosmetyki Moliv to odpowiedź na rosnące zainteresowanie zdrowiem i wellbeing naszych klientów. Dążymy do tego, aby zakupy w Morele były szybkie, wygodne i w atrakcyjnych cenach.

Morele.net to polski sklep internetowy z ponad 20-letnią historią, specjalizujący się w sprzedaży elektroniki użytkowej, sprzętu komputerowego, RTV, AGD oraz produktów sportowych. Firma oferuje szeroki asortyment produktów oraz marek własnych, umożliwiając klientom wygodne zakupy online w konkurencyjnych cenach. Firma została założona w 2000 roku przez Michała Pawlika i Radosława Stasiaka. Na początku działalności koncentrowała się na budowie i zarządzaniu sieciami komputerowymi, co wyjaśnia obecność „.net” w jej nazwie.

Czytaj także: Prezes UODO ponownie nałożył karę na Morele.net

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
23.12.2024 11:57
Top 10 marek kosmetycznych w social mediach w 2024 roku
W tegorocznym Top 10 znalazły się marki trafiające przede wszystkim do młodszej grupy klientów (w tym z pokolenia Alfa oraz Z)fot. mat. prasowe

Które marki kosmetyczne budziły największe zainteresowanie i zaangażowanie społeczności social mediów? Które z nich zdobyły najwięcej followersów na platformach Instagram i TikTok w mijającym roku? Odpowiedź przynosi doroczny raport Cosmeticify 2024.

W badaniu, prezentującym najczęściej obserwowane marki kosmetyczne, wzięto pod uwagę dane z platform TikTok oraz Instagram - zaangażowanie obserwatorów i ich ilość. 

Najpopularniejsze marki na socialach w 2024 roku to:

1. Sol de Janeiro: 2,4 mln obserwujących na Instagramie, 2,4 mln na TikToku, 32,19 mln wyszukiwań rocznie. Do tego wzrost wyszukiwań rok do roku (r/r) o 49 proc.

2. Charlotte Tilbury: 6,9 mln obserwujących na Instagramie, 1,7 mln na TikToku, 25,92 mln wyszukiwań rocznie, ilośc wyszukiwań rok do roku bez zmian.

3. Fenty Beauty: 13 mln obserwujących na Instagramie, 3 mln na TikToku, 8,9 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 22 proc. 

4. Drunk Elephant: 2 mln obserwujących na Instagramie, 1,3 mln na TikToku, 14 mln wyszukiwań rocznie, spadek wyszukiwań rok do roku o 63 proc.

5. Rhode: 2,2 mln obserwujących na Instagramie, 999 tys. na TikToku, 12,7 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 232 proc. 

6. Dior Beauty: 13,2 mln obserwujących na Instagramie, 933,2 tys. na TikToku, 1,5 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 49 proc.

7. e.l.f. Cosmetics: 7,2 mln obserwujących na Instagramie, 1,8 mln na TikToku, 3,9 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 22 proc. 

8. Glossier: 3,1 mln obserwujących na Instagramie, 935,5 tys. na TikToku, 8,3 mln wyszukiwań rocznie, ilośc wyszukiwań rok do roku bez zmian.

9. Laneige: 1,2 mln obserwujących na Instagramie, 812,9 tys. obserwujących na TikToku, 8,1 mln wyszukiwań rocznie, wzrost wyszukiwań rok do roku o 22 proc.

10. Bubble Skincare: 641 tys. obserwujących na Instagramie, 2,8 mln na TikToku, 5,8 mln wyszukiwań rocznie, spadek wyszukiwań rok do roku o 33 proc. 

Jak wskazuje portal beautymatter.com, marki kosmetyczne, które w tym roku znalazły się na szczycie rankingu popularności, znacznie różnią się od topu z ubiegłego roku. Do Top 10 ponownie trafiły tylko Charlotte Tilbury i Fenty Beauty, pozostawiając w tyle takie nazwy jak Rare Beauty, Olaplex i Maybelline

Charlotte Tilbury utrzymała drugie miejsce na liście, natomiast Fenty Beauty awansowała z siódmego miejsca (w 2023) na trzecie w tym roku, co może być związane z jej patronatem nad Igrzyskami Olimpijskimi w Paryżu i innymi dużymi kampaniami promocyjnymi.

Czytaj też: Rihanna rozszerza swoje imperium kosmetyczne o markę włosową — Fenty Hair

W tegorocznym Top 10 znalazły się marki trafiające przede wszystkim do młodszej grupy klientów (w tym z pokolenia Alfa oraz Z) - z Drunk Elephant na czele. Zmiany w rankingu wynikać mogą z tego, że wzrasta liczba konsumentów, skłaniających się ku korzystaniu z mediów społecznościowych (w miejsce Google) jako wyszukiwarki. A dokładnie: aż 64 proc. przedstawicieli pokolenia Z przyznało, że jako wyszukiwarki ​​używa TikToka.

Czytaj też: Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. grudzień 2024 16:15