StoryEditor
Producenci
22.09.2020 00:00

Molly Lac Doctor Top – rewolucja w trwałym manicure doceniona przez jury Pereł Rynku Kosmetycznego

Niezawodnym sprzymierzeńcem w utrzymaniu manicure w idealnym stanie jest Molly Lac Doctor Top – produkt wielokrotnie nagradzany za swoje właściwości – ostatnio brązową Perłą Rynku Kosmetycznego 2020 w kategorii Innowacja Roku.

Kobiety kochają piękne paznokcie. Dłonie są w końcu wizytówką, zwłaszcza w przypadku kobiet biznesu, pracujących na eksponowanych stanowiskach czy takich, które w swojej pracy mają kontakt z klientem.

To że manicure hybrydowy gwarantuje piękny wygląd paznokci na długi czas – bez odprysków lakieru i konieczności zmiany manicure’u co kilka dni – jest zasługą topu. Jest on najbardziej newralgicznym elementem stylizacji. Jego kondycja zdradza datę ostatniej wizyty w salonie, a ze względu na nawierzchniowy charakter, jest najbardziej narażonym na uszkodzenia produktem do manicure.     

Niezawodnym sprzymierzeńcem w utrzymaniu manicure w idealnym stanie jest Molly Lac Doctor Top – produkt wielokrotnie nagradzany za swoje właściwości – ostatnio brązową Perłą Rynku Kosmetycznego 2020 w kategorii Innowacja Roku. Dlaczego jego innowacyjna formuła doczekała się tylu nagród?

Po pierwsze: brak zadrapań
Doctor Top to pierwszy samoregenerujący się top, na którym nie widać zadrapań czy innych defektów. Dzięki zawartości inteligentnego polimeru ma umiejętność samowypełniania wszelkich ubytków we własnej powierzchni. Dzięki temu stylizacja wciąż wygląda nieskazitelnie – nie straszne jej uszkodzenia podczas szukania kluczy w obszernej torebce czy przygotowywania posiłków. Doctor Top tworzy odporną na ścieranie i odpryskiwanie, elastyczną powłokę, która doskonale współpracuje z lakierami hybrydowymi. Jest idealny zarówno do pokrywania manicure’u wykonanego lakierami hybrydowymi, jak i paznokci żelowych, akrylożelowych i akrylowych.

Po drugie: oszołamiający blask
Innowacyjna formuła Doctor Top zapewnia paznokciom niewiarygodny blask. Niezależnie od tego czy stylizacja jest wykonana przed kilkoma dniami czy tygodniami – top MollyLac wygląda tak samo. Nie matowi się, nie wyciera i przez cały okres aż do zmiany manicure’u błyszczy oszałamiającym blaskiem. Dodatkowo dzięki dość gęstej formule powala na wykonanie idealnej linii światła, dzielącej paznokieć na dwie połowy.
 

W opinii jurorów badania Perły Rynku Kosmetycznego, czyli przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych:

„Dobrze pracuje się z tą konsystencją produktu. Top odporny na zarysowania, o wysokim połysku”

„Niedrażniący zapach, wygodny pędzelek”

Estetyczne i wpadające w oko opakowanie”

„Dobrze chroni przed zarysowaniem, bardzo wydajny, wygodny w aplikacji”

„Zwracające uwagę opakowanie i komunikacja 3 x free – zamienniki substancji szkodliwych na plus”

„Charakterystyczna, łatwa do zapamiętania butelka. Jeśli marka zaproponuje konkurencyjne w stosunku do wiodących marek hybrydowych warunki współpracy może wyprzeć niektóre z nich z rynku”

„Manicure hybrydowy przy użyciu tego topu trzyma się naprawdę długo, zachowuje przy tym także niesamowity połysk. Konsystencja nie za płynna, ułatwiająca aplikację. Nowoczesne i przykuwające oko opakowanie”

„Produkt coraz częściej poszukiwany przez świadome konsumentki”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.01.2025 10:29
Reckitt inwestuje w rozwój lokalnych mocy produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych i Chinach
Reckitt Benckiser

Reckitt inwestuje setki milionów dolarów w rozwój lokalnej produkcji w Stanach Zjednoczonych i Chinach, aby uniezależnić się od importu i zabezpieczyć łańcuch dostaw przed możliwymi konfliktami handlowymi. Kluczowe projekty to budowa fabryki w Karolinie Północnej za 190 milionów dolarów oraz centrum badawczo-rozwojowego w Szanghaju za 300 milionów juanów (40,9 milionów dolarów).

Fabryka w Karolinie Północnej, której uruchomienie zaplanowano na 2027 rok, umożliwi produkcję tabletek i płynów marki Mucinex na rynku lokalnym. Dzięki temu import produktów Reckitt do Stanów Zjednoczonych zostanie zredukowany do 25 proc. sprzedaży lokalnej. W dobie rozważań o protekcjonistycznej polityce handlowej w USA, w tym potencjalnych taryfach sięgających 60 proc. na import z Chin, ta inwestycja pozwoli firmie na większą elastyczność produkcyjną i uniezależnienie się od pojedynczych źródeł dostaw.

W Chinach firma rozbudowuje fabrykę w Taicang, która od 2026 roku rozpocznie produkcję prezerwatyw, co dodatkowo wzmocni lokalne możliwości wytwórcze. Nowe centrum badawczo-rozwojowe w Szanghaju skoncentruje się na tworzeniu produktów dostosowanych do lokalnych potrzeb. Obecnie aż 80 proc. produktów Reckitt sprzedawanych w Chinach jest już wytwarzanych w tym kraju, co stawia firmę w korzystnej pozycji wobec niepewności na rynku międzynarodowym.

Strategiczne inwestycje Reckitt są odpowiedzią na wyzwania geopolityczne i odzwierciedlają długoterminową wizję firmy. Poprzez wzmocnienie lokalnej produkcji w kluczowych regionach świata, Reckitt nie tylko zabezpiecza swoją pozycję na rynkach, ale również minimalizuje ryzyko wynikające z napięć handlowych i zmian regulacji.

Czytaj także: Reckitt Benckiser konsoliduje swoją polską działalność w warszawskim biurowcu VIBE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 10:45